Nëse keni nevojë për dikë që t’ju ndihmojë me diçka, pyesni personalisht, thotë një studim i ri nga Universiteti Cornell dhe Universiteti Ryerson.
Çfarëdo që të bëni, mos dërgoni email, ose mesazh. Kjo, nëse dëshironi që dikush t’ju ndihmojë vërtet.
Një studim i ri kërkimor zbulon se komunikimi personal është mënyra më e suksesshme për të marrë ndihmën që ju nevojitet. Nëse ky nuk është një opsion, një telefonatë ose telefonatë video janë më të mirat.
Lexoni: Tre mënyra për t’i bërë email-et interesante për t’u hapur
“Kërkesat personale ishin 67% më efektive se thirrjet audio dhe video në një studim”, shpjegon profesoresha e asociuar e Universitetit Cornell, Vanessa Bohns. “Në një studim tjetër, kërkesat për video dhe audio ishin 86% më efektive sesa kërkesat me email.”
Gjithashtu pjesëmarrësit në studim nënvlerësojnë efektivitetin e komunikimit personal.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.