A do të jenë hologramet risia e radhës në vendin e punës pas-pandemisë? - Business Magazine Albania

A do të jenë hologramet risia e radhës në vendin e punës pas-pandemisë?

Startup-et e rinj po prezantojnë softuerin virtual të gjeneratës së ardhshme.

Kjo është një pyetje e ngutshme që ende nuk i është dhënë përgjigje: Sapo të kalojë pandemia, si do të duket kthimi në punë për miliona njerëz?

Disa kompani të teknologjisë thonë se njerëzit mund të vazhdojnë të punojnë nga shtëpia për një kohë të pacaktuar. Sondazhet tregojnë që shumica e të tjerëve po diskutojnë për hapësira pune hibride, ku personeli alternohet midis punës në distancë dhe ardhjes në zyrë. Në situatën e mundshme post-koronavirus ka disa kompani që parashikojnë një të ardhme në të cilën njerëzit mund të bashkëpunojnë në mënyra më interaktive dhe tërheqëse, pavarësisht nëse janë në zyrë apo në shtëpi. Një qasje e re është përdorimi i hologramave 3-D.

Muajin e kaluar, ARHT Media me qendër në Kanada shfaqi HoloPod, një sistem transmetimi 3-D që shfaq prezantuesit në takime dhe konferenca që përndryshe mund të mos jenë në gjendje të marrin pjesë. Në po atë muaj, kompania grafike 3-D “Imverse” u bë e njohur në konferencën globale të teknologjisë CES për softuer që mundësojnë bashkëpunimin e hologram-ave brenda dhomave të takimeve virtuale. Vitin e kaluar, Spatial mundësoi takime virtuale të stilit holografik në Oculus Quest.

Lexoni: Elon Musk jep 100 milionë dollarë për kë investon në teknologjinë e kapjes së CO2

Të tjerë po garojnë për të zhvilluar aftësi të ngjashme konferencash në internet nën nocionin se hologramet janë më tërheqës për të punuar sesa pllakat e fytyrave në ekranin e kompjuterit. Të mbetura në qoshe për vite me radhë, hologramet e vendeve të punës do t’u jepnin punonjësve aftësinë për të lexuar gjuhën e trupit dhe reagime të tjera fizike në hapësirën kibernetike. Iluzionet dixhitale gjithashtu mund të nxisin bashkëpunim dhe komunikim më të madh midis kolegëve të paaftë për të bashkëvepruar në botën reale.

“Ndërsa shihet modeli hibrid, kompanitë do të duhet të krijojnë inovacion rreth bashkëveprimit midis përvojës së largët të punonjësve dhe përvojës së punonjësve në zyrë”,- tha Lisa Walker, nënkryetare e markës në Fuze, një shërbim telekonferencë.

-“Teknologjitë që mund të zgjidhin këtë problem do të bien në sy.”

Një studim i bërë në janar në vendin e punës nga PWC zbuloi se shumica e drejtuesve dhe punonjësve presin një vend pune hibrid në tremujorin e dytë të këtij viti. Një studim i veçantë nga Shoqata Kombëtare për Ekonomi Biznesi zbuloi se vetëm 11 përqind e punonjësve pritet të kthehen në zakonet e tyre të punës para pandemisë. Udhëtimet e korporatave pritet të mbeten të pakëta.

Hologramet mund të mos jenë shpikja tjetër e madhe, por startup-et në hapësirën 3-D po pozicionojnë ofertat e tyre për çdo rast. Projeksionet tre-dimensionale të dritës janë parë kryesisht duke rikrijuar muzikantë në skenë në vitet e fundit. Kompanitë kanë dashur t’i sjellin ato në shtëpi, por hardueri i projeksionit është akoma shumë i shtrenjtë për t’u përballuar nga shumica e njerëzve. Nga ana tjetër, kompanitë kanë buxhete më të mëdha. Dhe tani përparimet e softuerit po krijojnë mënyra për të përdorur laptopë, kompjuterë dhe telefona inteligjentë për të komunikuar dhe transmetuar hologramet e emetuara diku tjetër.

Në dhjetor, media ARHT tregoi se si mund të dukej një konferencë e mundësuar nga holograme ndërsa shfaqi një ekzekutiv nga Los Angeles në Singapor për të folur në një samit inovacioni. Ngjarja mblodhi së bashku një “grup të vogël” të pranishmëve dhe u transmetua drejtpërdrejt për një audiencë më të madhe në internet.

Tradicionalisht, vendosja e hologrameve me definicion të lartë kërkon një ekip teknikësh projektues. Sidoqoftë, HoloPod i ARHT u krijua që të jetë një sistem i konfigurimit të shpejtë, plug-and-play që është më i thjeshtë për tu vendosur.

Në anën e personit të shfaqur, një prezantues do të qëndronte përpara një ekrani të gjelbër, duke parë pamje të audiencës në një monitor. Ndërkaq, kamerat kapin folësin nga të gjitha këndet. Në vendin e punës, dikush mund të nxjerrë HoloPod nga një dollap, të ndezë një kompjuter dhe të lidhet me një transmetim të drejtpërdrejtë.

Softueri i ARHT-it i lidh të gjitha së bashku dhe do t’u mundësojë prezantuesve të përgjigjen në pothuajse kohë reale. Njerëzit atëherë do të shohin iluzionin e prezantuesit të projektuar në një rrjetë reflektuese.

Lexoni: Rrjeti 4G në Hënë, NASA firmos kontratë me Nokia-n

Në demonstrimet video, kompletit holografik të teknologjisë prej 20,000 dollarësh i mungon një farë qartësie. Ju mund ta shikoni dhe të thoni se nuk është një person i vërtetë.

Ende, kompania u mundëson njerëzve që të angazhohen me përfaqësime tre-dimensionale të njerëzve në madhësi natyrore.

-“Kur shihni shërbime tradicionale të transmetimit si Zoom, zakonisht është thjesht një fotografi. Juve ju mungon 50 % e gjuhës së tyre të trupit. Sidoqoftë, kur shihni dikë në një hologram të drejtpërdrejtë dhe ata duken se janë 3-D pa nevojën e syzeve 3-D, truri juaj ju thotë se ata janë në dhomë.” ,- tha Larry T. O’Reilly, CEO i ARHT Media.

Një kompani tjetër po punon për të sjellë hologramet më pranë dhomave të ndenjes, pa të gjithë pajisjet e rënda.

Kompania e imazheve 3-D Imverse, zhvilloi softuer për të gjeneruar në distancë holograme duke përdorur telefonat inteligjentë më të fundit ose kamera të thellësisë, të lira. Ideja është që të zëvendësohen përfundimisht thirrjet me video 2-D, me biseda virtuale 3-D.

-“Imagjinoni të jeni në gjendje të vendosni veten në të njëjtat hapësira virtuale me kolegët tuaj. Ju mund të bashkëveproni ose të bashkëpunoni rreth objekteve virtuale dhe tabelave të bardha 3-D”,- tha Ivo Petrov, kryetar ekzekutiv në Imverse.

Softueri startup lexon informacionin nga kamerat e thellësisë dhe shndërron imazhet në piksele vëllimore që mund të prodhojnë holograme në kohë reale. Imverse përqendrohet në softuer, ndërsa kompanitë e mëdha të teknologjisë duhet të vendosin se si ta përshtatin atë, disa kanë shprehur interes tashmë, sipas Javier Bello, CEO i kompanisë.

Klonet dixhitale mund të shfaqen në mënyra të ndryshme.

Nëse ata janë duke përdorur kamerën e një telefoni inteligjent, ju mund të bisedoni me video me një koleg, në një kompjuter dhe të përdorni mouse-n për të zmadhuar ose lëvizur rrotull dhomës së tyre virtuale. Nëse të dy keni veshur kufje VR, mund të rrezatoni veten në një zyrë virtuale ose t’i sillni në dhomën tuaj të ndenjes për të bashkëpunuar.

Do të duhej një treshe kamerash për të mundësuar pamje virtuale 360 ​​gradë të të gjithë trupit tuaj, ndërsa tetë kamera do të bënin të mundur që hologrami juaj të shfaqet nga televizori, të tilla si shfaqja e fundit e realitetit hapësinor të Sony prej 5000 $.

Imverse thotë se do të shfaqë bashkëpunimin e saj përgjatë vitit 2021.

THE WASHINGTON POST

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0