A dinë të pasurit diçka, që njerëzit normalë nuk e dinë?

A dinë të pasurit diçka, që njerëzit normalë nuk e dinë?


Njerëzit e pasur mendojnë ndryshe nga njerëzit mesatarë dhe themeluesi i Apple, i cili vdiq me një pasuri prej $10.2 miliard, nuk bën përjashtim.

“ A dinë miliarderët diçka, që njerëzit normalë nuk e dinë?” ishte një pyetje që u ngrit në aplikacionin Quora. Patrick Methieson dha si përgjigje një thënie të Steve Jobs:

“ Gjithçka rreth teje është krijuar nga njerëz jo më të zgjuar se ty, kështu që ti mund ta ndryshosh, të ndikosh, ti mund të ndërtosh gjëra që të tjerët mund t’i përdorin.”

Është diçka që njerëzit e pasur duan ta përvetësojnë, shpjegoi Methieson, një investitor që ka punuar me miliarderë.

“Të pasurit kuptojnë që bota është e lakueshme. Me shtysën e duhur për një përpjekje, njerëzit mund ta ndryshojnë botën. Ky është nje mentalitet i ndryshëm nga njerëzit mesatarë që e mendojnë botën ashtu siç e shohin, të palëvizhshme.”

Steve Siebold, një milioner tashmë, ka intervistuar më shumë se 1200 njerëz të pasur para se të shkruajë librin “ Si mendojnë njerëzit e pasur,” e mbështet fort idenë e mësipërme.

Njerëzit e pasur kanë një mendësi veprimi dhe janë zgjidhës problemesh. “Ndërsa masat presin dhe luten për të ardhura të caktuara, elita merret me zgjidhjen e problemeve,” shkruan ai.

Kjo nuk do të thotë që ata janë më të zgjuar se njerëzit mesatarë, siç ka theksuar Steve Jobs. “Ata janë më strategjikë,” shpjegon Siebold. “Kur të pasurit janë në kërkim të parave, ata nuk mendojnë nëse është e mundur, ata thjesht gjenerojnë ide të reja dhe zgjidhin probleme.” Sa më të mëdha të jenë problemet që zgjidhni, aq më shumë para bëni.

Në fund të ditës, të bëhesh i pasur është një punë e brëndshme. “Le të mbajmë mend mirë diçka: Secili prej nesh mund të bëhet i pasur,” shkruan Siebold. “ Nuk ka shumë të bëjë me edukimin apo se nga vini. Nuk është ajo që bëni mjeti që garanton pasuri, është ajo çka jeni.”

/Business Insider/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0