Liderë “toksikë”. Ja cilat janë 3 cilësitë e një udhëheqësi negativ - Business Magazine Albania

Liderë “toksikë”. Ja cilat janë 3 cilësitë e një udhëheqësi negativ

Për gati dy dekada, janë bërë kërkime për të zbuluar gabimet kryesore që menaxherët shpesh bëjnë për të shfrytëzuar punonjësit e tyre dhe për t’jua nxirë jetën. Disa nga zbulimet nuk janë të papritura. Për shkak të mungesës së udhëheqësve të mirë , gjithnjë e më shumë kontribues individualë po promovohen në role menaxheriale pa aftësitë dhe kompetencat e duhura për të udhëhequr në mënyrë efektive burimet njerëzore.

Pavarësisht nëse i menaxhoni njerëzit virtualisht ose jo, ekzistojnë modele dhe tipare të zakonshme të menaxhimit toksik. Këto janë tre nga gabimet më të mëdha që bëjnë menaxherët, duke i detyruar punonjësit të dorëhiqen.

  1. Mikromenaxhimi

Në një sondazh në LinkedIn, të anketuarve ju kërkua: Cili është gabimi i vetëm që bën menaxheri juaj më shpesh se të tjerët? Jo çuditërisht, mikromenaxhimi ishte në majë si gabimi nr. 1. Në mjediset e mikromenaxhuara, rezultuan njerëz që raportonin mungesë në:

  • Shprehja e krijimtarisë ose rrjedha e lirë e ideve
  • Diskutim i hapur dhe transparent në grup ose kontribut në një vendim
  • Motivimi i ekipit

LEXO: Nuk është e nevojshme të bëheni menaxherë për t’u rritur në karrierë

Mikromenaxherët janë njerëzorë si të gjithë ne dhe profesionistë të zellshëm me qëllime kryesisht të mira. Ajo që u mungon është kuptimi i vetëdijshëm dhe i përditshëm i asaj që duhet për të motivuar njerëzit në mënyrë thelbësore. Në fund, mikromenaxherët veprojnë në mënyrën e tyre sepse kanë të bëjnë me fuqinë, dhe fuqia ka të bëjë me kontrollin.

  1. Trajtim i vrazhdë dhe pa respekt

Në një sondazh të fundit të kryer nga  ResumeLab, mbi atë që e bën dikë një menaxher të tmerrshëm, u zbulua se 72 përqind e të anketuarave ishin trajtuar në një mënyrë të vrazhdë ose mosrespektuese nga një drejtues i keq dhe 90 përqind nuk ishin dakord me atë lloj trajtimi. Për më tepër, gati 70 përqind e të anketuarve u kritikuan para kolegëve të tyre dhe 83 përqind e tyre u ndien keq për këtë. Në fund, dhe mbase rasti më i keq nga të gjithë, 42 për qind e shefave toksikë që fajësuan të tjerët për dështimet e tyre, ku 84 për qind e punonjësve mendojnë se kjo është e padrejtë.

  1. Duke pasur fjalën e fundit

Menaxherët toksikë veprojnë në supozimin se, meqenëse ata janë shefi dhe përgjegjësi, ata duhet të thonë fjalën e fundit për gjithçka. Ky është një person që karakterizohet nga një inteligjencë e ulët dhe emocionale. Kur një menaxher nuk kërkon mendimet e të tjerëve, merr meritat nga anëtarët e ekipit, atëherë punonjësit nuk ndihen të respektuar ose të vlerësuar. Si pasojë, besimi gërryhet dhe morali zhduket.

Nëse jeni në një pozicion menaxherial, çfarë duhet të bëni – ose të ndaloni së beri – për të dalë nga këto modele që mund të ndikojnë në performancën dhe angazhimin e ekipit tuaj?

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0