Sondazhi rajonal i VISA: Shqipëria, drejt popullarizimit të pagesave ‘me një të kaluar të kartës’

Sondazhi rajonal i VISA: Shqipëria, drejt popullarizimit të pagesave ‘me një të kaluar të kartës’

VISA

Më shumë se 40 për qind e shqiptarëve janë gati të bëjnë transaksione vetëm me një të kaluar të kartës inteligjente, sepse u sjell  një numër të madh përfitimesh. Kjo tregohet nga një studim rajonal i kompanisë Visa, zhvilluar në kuadër të fushatës “Në përputhje me të ardhmen digjitale”, fushatë e cila u zhvillua gjatë muajit Maj, me një testim të 500 përdoruesve të kartave në çdo vend të rajonit, të grupmoshës 18-55 vjeç.

Sipas të dhënave, një në 10 konsumatorë në Shqipëri, paguajnë në këtë mënyrë dhe janë të interesuar ta njohin këtë teknologji për të përfituar nga kjo e fundit. Një në katër qytetarë në Serbi, Bosnje dhe Hercegovinë dhe Mal të Zi përdorin rregullisht kartën ‘pa kontakt’, por vendin e parë e zë Maqedonia e Veriut, ku 68 për qind e të anketuarve përdorin këtë mënyrë për të bërë pagesa të ndryshme.

Rreth 27 për qind e klientëve te cilët nuk përdorin kartën pa kontakt, citojnë arsyet se banka nuk ju ka ofruar një mundësi të tillë, ndërkohë që 7 për qind tregojnë se nuk janë në dijeni të një opsioni të tillë në Shqipëri. 26 për qind janë të shqetësuar për sigurinë e kësaj karte gjatë përdorimit të saj e vetëm 2 për qind e përdoruesve pranojnë se nuk dinë të perdorin një kartë pa kontakt.

Në të njëjtën kohë, 15 për qind janë të familjarizuar me opsionet e aplikacionit të portofolit celular (digital). Ndërkohë, rreth 17 për qind e përdoruesve kanë shprehur dëshirën e pagesave përmes aplikacioneve në telefon në të ardhmen.

’Pandemia duket sa ka ndryshuar zakonet e konsumatorëve dhe ka përshpejtuar bërjen e pagesave me një të kaluar të kartës (ndryshe kartat Smart Contactless). Duke marrë në konsideratë rrethanat, sapo kemi prezantuar shërbimin Apple Pay në Serbi, falë të cilit përdoruesit e Visa Card të bankës Raiffeisen mund t’i gëzohen përfitimeve shtesë dhe të paguajnë për sherbimet e tyre thjesht duke përdorur telefonin e tyre. Ne fillim të vitit, ky shërbim mbërriti në Malin e Zi dhe ne planifikojmë të prezantojmë portofolin digital në shtete të tjera të rajonit për t’i lidhur ata me nje rrjet pagesash inovativ dhe të sigurt’’– u shpreh Vladimir Djordjevic , Menaxheri i Përgjithshëm i Visa për Europën Juglindore.

Në të gjithë shtetet e Europës Juglindore, Visa ka rritur së fundmi shumën maksimale për transaksionet pa kontakt të cilat nuk kërkojnë një kod PIN. Për Shqipërinë ky limit është rritur deri në 5,500lek, një përmirësim ky prej 22 për qind nëse do të krahasohej me shumën e mëparshme dhe që lehtëson kryerjen e transaksioneve ditore.

Visa është e përkushtuar t’u sigurojë mbështetje, ekonomive të prekura nga pandemia dhe dëshiron të përdorë ekspertizën e saj, analizën e të dhënave dhe produktet për t’i ndihmuar ato të rimëkëmben sa më shpejt të jetë e mundur. Në periudhën e ardhshme lideri botëror në pagesat digjitale do të paraqesë rezultatet e të gjithë sondazhit rajonal, në mënyrë që të njohë publikun me risitë mbi zakonet e konsumatorit dhe në këtë mënyrë t’u vijë në ndihmë qeverive dhe kompanive në marrjen e vendimeve të rëndësishme.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0