Gjermania synon të bëhet lider botëror në përdorimin e hidrogjenit - Business Magazine Albania

Gjermania synon të bëhet lider botëror në përdorimin e hidrogjenit

Gjermania këtë javë deklaroi se synon të bëhet furnizuesi dhe prodhuesi numër një në teknologjinë e hidrogjenit të gjelbër, falë një plani prej nëntë miliardë eurosh për të mbështetur këtë teknologji, për të dekarbonizuar industrinë e saj dhe për të stimuluar ekonominë, pas pandemisë nga COVID- 19.

“Për arsye të konkurrencës dhe veçanërisht për të arritur objektivat e saj klimatikë, qeveria ka rënë dakord të pompojë nëntë miliardë euro (10.2 miliardë dollarë) në teknologji’’, theksoi ministri i Ekonomisë, Peter Altmaier, në një konferencë shtypi’’.

Shtatë miliardë euro do të shkojnë për të mbështetur hyrjen e hidrogjenit në tregun gjerman, ndërsa dy miliardë euro të tjera janë ndarë për “partneritete ndërkombëtare”, shtoi Altmaier. Hidrogjeni i gjelbër shihet nga Berlini si një lidhje kryesore në zinxhirin midis gjenerimit të energjisë së rinovueshme dhe përdoruesve, duke lejuar magazinimin dhe transportimin e energjisë së krijuar nga dielli ose era.

E ashtuquajtura hidrogjeni “jeshil” prodhohet me elektrolizë – duke përdorur energji elektrike të rinovueshme për të ndarë ujin në hidrogjen dhe oksigjen – në vend se të prodhohet nga burimet fosile, siç ka ndodhur historikisht.

REUTERS

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0