17-vjeçari që nuk pranoi ofertën 8 milionë dollarë për faqen e tij të gjurmimit Covid - Business Magazine Albania

17-vjeçari që nuk pranoi ofertën 8 milionë dollarë për faqen e tij të gjurmimit Covid

Avi Schiffmann

17-vjeçari Avi Schiffmann është një sipërmarrës. Por, ai është një ndërmarrës ndryshe. Nuk po përmendet për fitimet, famën dhe mundësitë e rritjes së vazhdueshme. Të paktën, jo tani.

Schiffmann, një i ri i shkollës së mesme që jeton në Washington, ka tërhequr vëmendjen në mbarë botën përmes faqes së tij të llogaritjes së shkallës së mbijetetesës, e cila gjurmon informacione kritike për shpërthimin e koronavirusit. Që nga nisja, gjatë fazave të hershme të pandemisë, faqja e tij e internetit ishte konfiguruar të tërheqë, analizojë dhe përpunojë të dhëna në kohë reale nga Organizata Botërore e Shëndetit, Qendrat për Kontrollin e Sëmundjeve dhe faqet e tjera të qeverisë dhe të konvertojnë ato të dhëna për të treguar infeksionet, vdekjet, rekuperimet dhe normat e ndryshimit për të gjitha vendet e botës. Website ofron informacion shëndetësor dhe gjithashtu përpiqet të llogarisë një normë mbijetese të personave që preken nga COVID-19, bazuar në të dhënat shëndetësore të paraqitura nga përdoruesit për moshën, gjininë dhe faktorë të tjerë shëndetësorë.

A është faqja e njohur? Goditët në shenjë. Sipas profilit të Schiffmann në Business Insider, faqja tërheq rreth 30 milionë vizitorë në ditë dhe ka tërhequr gjithsej deri më tani 700 milionë përdorues.

Nëse jeni sipërmarrës po pyesni veten, “Hej, ky fëmijë mund të fitonte para nga këta vizitorë dhe të bënte një pasuri!”.

Dhe në fakt keni të drejtë. Schiffmann-it i janë ofruar 8 milionë dollarë nga një kompani, për të marrë në dorë faqen e tij dhe beson se ai ndoshta mund të gjenerojë deri në 30 milionë dollarë vetëm duke shitur reklama. Pra, merr paratë dhe vrapo, apo jo?

Lexo: Koha para ekraneve, si po ndikon tek gjumi?

Jo. Schiffmann nuk ka ndërmend të arkëtojë nga kjo faqe interneti. Ai nuk dëshiron të prishë përvojën e përdoruesit me pop-ups, trackers dhe karakteristika të tjera që mund të pengojnë performancën, veçanërisht për njerëzit që përdorin të dhënat nga zonat ku shpejtësia e internetit është më e ngadaltë. Dhe përveç kësaj, edhe pse pranon kontribute, ai thotë se nuk po e bën këtë për para.

“Unë jam vetëm 17 vjeç, nuk kam nevojë për 8 milionë dollarë. Nuk dua të jem një përfitues”, tha për Business Insider. Mos marrja e parave, për shumë sipërmarrës duket një çmenduri (pyesim veten se çfarë mendojnë prindërit e tij?). A është i çmendur ky djalë? Aspak! Ja pse: Schiffmann e do shumë atë që bën. Ai nuk e ka në plan të harxhojë orët e panumërta që duhen për të mirëmbajtur sitin (dhe nuk do të lërë pas dore shkollën për ta bërë këtë). Por më e rëndësishmja, ai ka krijuar informacion të çmuar për miliona njerëz – Informacioni që po ndihmon qeverinë dhe zyrtarët e shëndetësisë të bëjnë politika që të shpëtojnë jetë. Dhe për të, kjo është pagesë e mjaftueshme. Të paktën tani për tani.

Por, megjithëse vetëm një adoleshente, Schiffmann tashmë ka zbuluar gjënë më të rëndësishme në lidhje me sipërmarrjen, të cilën e dinë vetëm ndërmarrësit më të mirë që kam takuar. Ajo është: Pasuria nuk ka të bëjë vetëm me paratë. Ka të bëjë me njohuritë dhe aftësitë, reputacionin dhe arritjet. Në fakt, fokusi priopritar tek paraja nuk është ajo që mund të duan shumë investitorë të mëdhenj tek  partnerët e tyre të mundshëm. Në mënyrën e tij, Schiffmann ka demonstruar disa nga atributet më thelbësore të sipërmarrjes që këta investitorë i duan shumë: një nivel të lartë inteligjence, përkushtim, aftësi për t’u angazhuar dhe punuar shumë me një vizion për të bërë diçka që ndryshon botën. Dhe më e mira, ai është vetëm 17 vjeç.

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0