Shumë njerëz në Britaninë e Madhe i shmangin qëllimisht lajmet

Shumë njerëz në Britaninë e Madhe i shmangin qëllimisht lajmet

shmangin lajmet

Pas një rritje të shpejtë të konsumit të lajmeve gjatë krizës COVID-19, më shumë njerëz në Britaninë e Madhe tani thonë se po përpiqen të shmangin lajmet – arsyeja më e zakonshme janë shqetësimet, që shkaktojnë lajmet në gjendjen shpirtërore të tyre.

Për një numër në rritje të njerëzve, mprehtësia e pafund e lajmeve, që ata shohin dhe dëgjojnë është e tepërt, sipas hulumtimeve të bëra nga Instituti Reuters për Studimet e Gazetarisë në Universitetin e Oksfordit.

Rreth 59% e të anketuarve në javën e dytë të majit thanë se ndonjëherë i shmangin qëllimisht lajmet, krahasuar me 49%, që thanë të njëjtën gjë në mes të prillit. Rreth 22% e njerëzve thanë që ata shpesh ose gjithmonë përpiqen të shmangin lajmet (nga 15% në mes të prillit).

Vetëm 20% e njerëzve thanë se asnjëherë nuk kërkojnë të shmangin lajmet, në mënyrë të qëllimshme.

Shumica dërrmuese e njerëzve (86%), të cilët gjithmonë ose shpesh shmangin lajmet e bëjnë këtë për të shmangur raportimin për pandeminë të paktën për disa kohë. Shumica e këtyre njerëzve thanë se janë kryesisht të shqetësuar për efektin që lajmi ka në humorin e tyre (66%). Një e treta (33%) mendojnë se ka shumë lajme dhe 28% thanë se i shmangin ato sepse mendojnë se nuk ka asgjë, që mund të bëjnë me informacionin e transmetuar.

Lexoni: Zelanda e Re drejt hapjes, propozohet java e punës 4-ditore

Nga ata që thanë se shmangin lajmet qëllimisht, një e treta e të anketuarve (32%) thanë se i shmangin sepse nuk u besojnë lajmeve; kjo arsye u shpreh nga 49% e këtyre njerëzve, që e përshkruanin veten si krahu i djathtë.

Shmangia e lajmeve është përhapur në mënyrë të barabartë në grupe të ndryshme sociale. Studiuesit gjetën vetëm dallime të vogla bazuar në të ardhura, arsim dhe pikëpamje politike.

Por kishte disa dallime në moshë dhe gjini. Ata të moshës nga 25 deri në 44 vjeç kanë më shumë të ngjarë të thonë se gjithmonë ose shpesh shmangin lajmet (28%) sesa të rriturit nën 25 vjeç (19%) dhe mbi 45 (19%).

Gratë kanë më shumë gjasa të shmangin lajmet (26%) sesa burrat (18%), për të cilët studiuesit thonë se rritin “pabarazitë gjinore në përdorimin e lajmeve”.

Rreth një e treta e njerëzve të anketuar (30%) mendojnë se situata e COVID-19 në Britaninë e Madhe po shkon në drejtimin e duhur (nga 35% në mes të prillit). Numri i njerëzve, që besojnë se vendi është në rrugën e gabuar është dyfishuar që nga mesi i prillit nga 10% atëherë në 20% tani. Më pak se gjysma (45%) thanë se besojnë se situata e paraqitur është një miks.

WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0