Është mirë që shqetësoheni për Koronavirusin, por përdorni logjikën

Është mirë që shqetësoheni për Koronavirusin, por përdorni logjikën



Së pari ishte Y2K, më pas ishte SARS, pastaj ishte gripi i shpendëve, pastaj ishte kriza financiare, pastaj ishte gripi i derrit, pastaj ishte një kandidat për president (cilido president, që ju urreni më shumë), atëherë ishte Ebola, dhe tani është COVID-19 (koronavirus).

Lexo: Manastirliu: Pensionistëve do t’u dërgohet pensioni në shtëpi me kosto zero

Nuk ka rëndësi nëse i takoni këtij brezi apo jeni më të vjetër, fundi ka qenë më afër se një herë, dhe megjithëse ndonjëherë gjërat mund të përkeqësohen, gripi i derrit, ose H1N1, vrau mijëra amerikanë gjatë rënies më të keqe ekonomike në dekada. Amerika dhe bota është akoma këtu dhe janë sot një superfuqi botërore.

Sigurisht, nëse do të ktheni në rrjetin tuaj të mediave sociale, do t’ju impononin të mendoni, që këtë herë, gjërat janë të ndryshme. Ndoshta jo, sipas zyrtarëve të shëndetit publik.

Fatkeqësisht, kultura jonë kohë më pare, nuk merrte parasysh pretendimet e ekspertëve.

Përkundrazi, ne shpesh preferojmë opinionet gjithëpërfshirëse të anëtarëve të familjes së largët, të painformuar dhe të njohurve të rastësishëm, të cilët popullojnë burimet tona në mediat sociale, shumë prej të cilëve tashmë janë më shumë sesa të gatshëm të ofrojnë analiza ekspertësh për një larmi temash.

Pra, çfarë mund të bëni, përveç praktikës së higjienës bazë, afrimit të udhëtimit me kujdes paraprak.

Ju mund të përdorni platformën tuaj, pa marrë parasysh sa e vogël, për të ushtruar ndikim me mençurin tuaj.

“Padyshim që ekziston një rrezik serioz për shëndetin publik me këtë virus, veçanërisht midis segmenteve specifike të popullatës,” tha Mathieu Sanders, Kryeshefi Operativ i ApexDrop Influence Marketing, dhe një ish menaxher i urgjencës dhe ekspert i vazhdimësisë së biznesit. “Sidoqoftë, secili prej nesh mund të ndikojë në sjelljen e të tjerëve, veçanërisht nëse kemi njëfarë besimi midis lidhjeve dhe ndjekësve tanë në mediat sociale. Tani për tani, është thelbësore që të gjithë të përqëndrohemi në shkëmbimin e informacionit faktik, të saktë nga zyrtarët e shëndetit public, më shumë sesa përpjekja për të qenë profesionistë të shëndetit publik. ”

Ju nuk keni nevojë të jeni Kendall Jenner në mënyrë që të ndryshoni sjelljen e të tjerëve. Nëse vendosni të postoni për virusin, ndajeni informacione të sakta dhe me vlerë të shtuar. Tregu i aksioneve mund të bjerë, sepse kjo është ajo që mund të bëjë tregu i aksioneve kur ka një lajm të keq. Shkëmbimi i azhurnimeve minutë-minutë në lidhje me fatkeqësinë e perceptuar financiare ose rastet e reja të koronavirusit, vetëm sa i shton zhurmën dhe frikën njerëzve.

Lexo: Koronavirus në Shqipëri. Kompanitë IT me punonjës në distancë. IDS me 1000 punonjës smart work

  • Bëni atë që mundeni për të ndihmuar popullsinë me të vërtetë të ndjeshme.
  • Përdorni platformën tuaj me mençuri.
  • Përdorni ndikimin tuaj me mençuri.
  • Ushtroni arsyen dhe logjikën dhe do të zbuloni se ndikimi juaj do të rritet.

Burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0