Rinia ka energji të jashtëzakonshme, Arlinda Çausholli në emisionin Provokacija - Business Magazine Albania

Rinia ka energji të jashtëzakonshme, Arlinda Çausholli në emisionin Provokacija


E ftuar në “Provokacija” me Mustafa Nanon, gazetarja Arlinda Çausholli foli për nismën “Fit for future” (I stërvitur për të ardhmen),  duke thënë se është një program komunikimi që shërben për të zgjuar ndjesitë në lidhje me njëri-tjetrin.

“Kjo nismë është një program komunikimi dhe zhvillimi që synon për të zgjuar disa ndjesi të cilat i kemi në gjumë. Ndjesi në lidhje më njëri-tjetrin, me veten , po shtrihet në disa fusha në biznes apo edukim”, thekson gazetarja.

Shoqëria shqiptare në tërësinë e vet është në gjumë?

ÇausholliPo. Mendoj që jo vetem mund të jetë në gjumë por është edhe në ëndrra jo të mira. Ka një tërheqje masive drejt negativitetit dhe ankesës.

Gjithashtu ajo u shprehet se motoja e saj nuk ishte të ankohej por të përpiqej në vend të ankesave.

“Gjenerata e re është pa drejtim, nuk ka shpresë, ka një energji të jashtëzakonshme. Ka fëmijë që janë shumë t përgatitur dhe të artikuluar, por që duan drejtim që sipas saj një drejtim të cilin e jep sistemi arsimor”,  u shpreh më tej gazetarja.

Kriza që egziston sot në familje apo shoqëri?

Çausholli: Nuk mund të quhet më krizë sepse është një stil jetese që na ka hequr zërin, trurin mendjen apo ndoshta edhe shpresën. Përpiqem të zgjoj sepse ka energji. Mundohem që ato ndjesi që janë të bukura të jetojnë. Kam marrë një trekëndësh që është mësuesia, prindërimi dhe fëmijët. Këtij trekëndëshi mundohet ti jap sugjerime që të munden të bashkëpunojnë më mirë me njeri-tjetrin.

Gjithashtu ajo theksoi se nisma injekton vetëbësim për të ecur përpara, për të pasur idenë e lirisë së fjalsë. Çausholi tha ndër të tjera se ky program i trajton njerëzit me shumë humanizën gjë e cila është shumë e rëndësishme.

Gjeneratat e reja duan të largohen nga vendi?

Çausholli: Fëmija sot kërkon fleksibilitet, ky është edhe çelësi që krijon mundësi që fëmija të drejtohet aty ku ka dëshirë dhe ku është më shumë e nevojshme. Komunikimi është shumë i rëndësishëm, bëhem zëri i tyre dhe të njëjtën kohë i jap rëndësi çdo lloj shqetësimi që kanë. Ne jemi rritur me idenë që i vogli nuk flet, por dëgjon të rriturit. Ka ardhur koha që ne t’i kushtohemi atyre që janë më të brishtë dhe më të vegjël.

Çausholli tregon se modulin e harton vetë, sepse sipas saj secila audiencë ka modulin e saj. Gazetarja tregon gjithashtu se po ta pyesësh një fëmijë ku e gjen motivimin ai do të mendohet sepse nuk e ka mësuar në shkollë, “dhe kjo është arsyeja që përpiqem të bëj diçka që ndonjëherë nuk mësohet as në ambientet e shtëpisë”, u shpreh gazetarja.

Cili është motivimi yt?

Çausholli: Njerëzit, për të bërë diçka të dobishme për të lënë gjurmë.

Nuk je egoiste?

Çausholli: Jo, nuk kam pse të jem egoiste.

Gazetarja shprehet se kjo nismë ka për qëllim që të japë një këndvështrim të ri, të hapë mendjen, të mendojë ca gjëra ndryshe edhe të përqafojë ndryshimin sa më bukur. Gjithashtu ajo theksoi se vulgariteti nuk është forcë, por butësia humanizmi janë forca./abcnews.al

https://youtu.be/NpY1j1qCaXk

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0