Businessmag Albania, pjesë e emisionit “Dita jonë", CNN A2 - Business Magazine Albania

Businessmag Albania, pjesë e emisionit “Dita jonë”, CNN A2


Pasqyrimi i dinamikës së sipërmarrjeve të reja, startup-eve dhe rasteve të suksesit në Businessmag ka tërhequr vemendjen e drejtuesve të emisionit të CNN A2, “Dita jonë”. Përkrah lajmeve të përditshme të emigracionit apo zhvillimeve e problemeve në ekonomi, vëmendja u fokusua tek mundësitë, trendet e sipërmarrjeve të reja, dhe kapitali human.

Gerti Boshnjaku, themelues i Business Magazine Albania tha se, “edhe pse jemi një ekonomi me probleme, ku vitin e kaluar pati ulje të rritjes ekonomike, zhvlerësim të euros, ikje të talenteve, besojmë se ka një pjesë njerëzish që po ndryshojnë mënyrën e të bërit biznes, duke inovuar e gjetur zgjidhje të reja”.

Sipas tij, pavarësisht vështirësive që ka ekonomia e vendit në tërësi, këta sipërmarrës po punojnë, po zhvillojnë biznese duke u nisur nga problemet që kanë hasur nga afër. “Ata inspirohen, edukohen e zhvillojnë rrugën e të bërit biznes. Nëse 5 vite më parë, nuk kishte një komunitet të mirëfilltë startupesh, sot po përdorim produkte të startup-eve shqiptare”, tha Gerti. Ka nga ato që po zhvillojnë produkte në rang global dhe me impakt tek miliona njerëz. Në tregun vendas, ai solli shembullin e Babbon, përmes të cilit mund të porosisim ushqim në çdo restorant që duam. Për më tepër, nisma të tilla kanë nxitur zgjidhje të ngjashme. I tillë është shërbimi për piceritë.

Një pikë e fortë tek sipërmarrësit e rinj shqiptarë janë mentorët. Sipas Gerti Boshnjakut, sygjerimi i tyre i përgjithshëm është që sipërmarrësi të dalë nga comfort zonë. Aty ku ka probleme, zhvillohen zgjidhje. Kjo vlen shumë për vende të vogla. E njëjta gjë ka ndodhur me Izraelin, i cili ka zhvilluar komunitetin më të fortë startup-esh, pikërisht për shkak të pengesave dhe marrëdhënieve jo të mira me fqinjët.

Duke iu referuar speciales se numrit të fundit të revistës, Gerti theksoi nevojën e zhvillimit të kapitalit njërëzor. Diskutimet dhe tryezat e zhvilluara në Shkollën Verore, mbajtur në shtator nga projekti “Aftësi për Punë”, vunë në dukje renditjen e Shqipërisë në nivele të ulëta për sa u përket: kapitalit njërëzor dhe investimeve në këtë drejtim. Për një zhvillim në këtë drejtim, një rol të rëndësishëm kanë mësuesit.

“Jo vetëm në Shqipëri, por edhe në vende të tjera është e rëndësishme që oferta e shkollës të përshtatet me tregun. Është e nevojshme të fitohen aftësi të përshtatshme për gjetjen e vendit të punës. Nevojitet që personi të zhvillojë aftësitë e buta. Mësuesit nevojitet të jenë të hapur me ofertën e tyre mësimdhënëse, ndërsa një rol i rëndësishëm u takon kompanivë. Ato nevojitet të investojnë tek punonjësit e tyre”, tha Gerti Boshnjaku.

Për zhvillimin e komunitetit të startup-eve në Shqipëri Gerti vlerësoi ligjin për startup-et që po punohet nga Ministria e Sipërmarrjes, duke theksuar se ka një qasje pozitive nga qeveria dhe institucionet.

Sipas tij, bazuar edhe në përvojën si sipërmarrës, ai mendon se më shumë se mbështetje nga institucionet, bizneseve u nevojitet të lihen të lirë dhe të mund të mos pengohen në projektet e tyre.

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0