Jack Ma: "Nuk ka më 'Made in China', në të ardhmen çdo gjë do të jetë 'Made in internet"

Jack Ma: “Nuk ka më ‘Made in China’, në të ardhmen çdo gjë do të jetë ‘Made in internet”


Gjatë konferencës globale të investitorëve të Alibaba 2017, Ma tha se shumë klientë në ditët e sotme kërkojnë produkte të personalizuara, prandaj prodhimi në masë dhe modeli me një madhësi nuk do të jenë më norma në të ardhmen.

Ma tha se në 30 vitet e ardhshme, zhvillimi i inteligjencës artificiale, të dhënat e mëdha, cloud dhe makineritë e specializuara do të tejkalojnë imagjinatën njerëzore, kështu që ai mendon se zinxhiri i prodhimit dhe furnizimit në të ardhshme do të ndërpriten. “Në të kaluarën, thuhej ‘Made in China’ ose ‘Made in France’, por e ardhmja do të ‘Made in internet’ – mund të dizenjohet në SHBA, prodhohet në Gjermani, grumbullohet në Kinë dhe shitet për pjesën tjetër e botës.”

Ndërkohë, kompania njoftoi të martën se ka krijuar një komision të dedikuar për “pesë tendenca të reja”, duke përfshirë pakica të reja, financime të reja, prodhime të reja, teknologji të re dhe energji të reja për të përfituar nga mundësitë që ata paraqesin.

Ja çfarë ka thënë Ma në një letër të hapur për punonjësit e tij:

“Njerëzit shqetësohen për big data, inteligjencën artificiale dhe dixhitalizimin, por unë mendoj që të gjitha këto janë shumë normale. Fabrikat prodhuese nuk do të sjellin shumë vende pune. Në dyqind vitet e kaluara ato kanë hapur vende pune, por sot për shkak të inteligjencës artificiale, për shkak të robotëve, fabrikat nuk janë më motori gjenerues i vende të punës,” thekson drejtuesi i Alibaba.

“Industria e shërbimeve do të jetë driveri kryesor i punësimit. Pra nuk duhet të flasim për ‘Made in China’, ‘Made in USA’ sepse do të flasim për ‘Made in Internet’. Shumica e biznese të vegjël do të jenë të fuqishëm, shumica e bizneseve të vegjël do të bëhen global,” – vazhdon ai, “Në 30 vitet e mëparshme kompanitë e mëdha përfituan nga globalizimi, por në 30 vitet e ardhshme unë besoj se të paktën 60% e biznese të vogla do të përfitojnë nga globalizmi.”

/Marketing

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0