Luis Vuiton synon të bëjë të tijën Tiffany, përkundrejt ofertës 14.5 mld USD   - Business Magazine Albania

Luis Vuiton synon të bëjë të tijën Tiffany, përkundrejt ofertës 14.5 mld USD  


Louis Vuitton, gjiganti i mallrave luksoze LVMH, ka bërë një ofertë marramendëse prej 14.5 miliardë dollarësh, kompanisë gati dy shekullore (182 vjeçare) Tiffany, me qendër në SHBA. Kjo e fundit, njihet si markë luksoze për prodhimin e bizhuterive dhe gurëve të çmuar.

LVMH, në pronësi të njeriut më të pasur të Francës, Bernard Arnault, zotëron edhe marka të tjera si, Christian Dior, Givenchy dhe Bulgari. Xhevahirët dhe gurët e çmuar po shënojnë një rritje të shpejtë në sektorin e luksit.

Kreu i LVMH është shprehur në një deklaratë se, konfirmon që ka zhvilluar biseda paraprake për transaksionet e mundshme me Tiffany, duke shtuar se nuk ka ende asgjë konkrete për një marrëveshje të mundshme.

LVMH, e cila zotëron edhe marka si: Kenzo, Tag Heuer, Dom Pérignon, Moet & Chandon, çanta Louis Vuitton, bëri një ofertë paraprake për Tiffany në fillim të muajit tetor.

Lexo: Bernard Arnault tejkalon edhe Bill Gates. Bëhet personi i dytë më i pasur në botë

Nëse marrëveshja mund të konkretizohet, atëherë do të jetë një prej blerjeve më të mëdha të LVMH. Në vitin 2017 LVMH bleu Christian Dior.

Në tetor, LVMH ka hapur një fabrikë në Texas dhe në ceremoninë e inagurimit ishin edhe Presidenti i SHBA Donald Trump dhe vajza e tij Ivanka.

Në tregun global, produktet e LVMH po përballen me rritje të kërkesës, një tendencë që nuk shihet tek prodhimet e Tiffany. Madje shitjet e bizhuterive të çmuara kanë shënuar rënie. Edhe Tiffany mund të jetë prekur nga mosmarrëveshja tregtare mes Shteteve të Bashkuara të Amerikës dhe Kinës si dhe rritja e ndjeshme e tarifave.

LVMH ka 75 marka, 156 mijë punonjës dhe një rrjet prej gati 4600 dyqanesh. Tiffany me një rrjet prej 300 dyqanesh, ka të punësuar mbi 14 mijë persona.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0