Ja pse mikroinfluencerët janë më të popullarizuar se influencerët kur flasim për bashkëpunimin me markat - Business Magazine Albania

Ja pse mikroinfluencerët janë më të popullarizuar se influencerët kur flasim për bashkëpunimin me markat


Markat po shpenzojnë më shumë para me mikroinfluencerët. Influencerët e famshëm përbëjnë vetëm 28% të shpenzimeve vjetore të markave, krahasuar me mikroinfluencerët me 40%, sipas Rakuten. Pothuajse një e treta e të gjitha profileve në Instagram janë mikroinfluencerë, sipas InfluencerDB.

Ndryshe nga influencerët e mëdhenj, mikroinfluencerët priren të kenë marrëdhënie më të fuqishme me ndjekësit e tyre, gjë që shpesh çon në origjinalitet dhe më shumë pëlqime. Mikroinfluencerët perceptohen si liderë të mendimit të specializuar në një fushë të caktuar. Për shkak se ata kanë një audiencë relativisht të vogël, mikroinfluencerët zakonisht kërkojnë më pak para se influencerët e famshëm por prapë sjellin përfitime të mëdha.

Edhe pse ekzistojnë përjashtime nga ky rregull, kur numri i ndjekësve të një influenceri rritet, pëlqimet dhe aktiviteti bien. Për një mikroinfluencer, një nivel “i mirë” i aktivitetit mund të jetë diku nga 10% në 15%, krahasuar me 5% deri në 7% për një influencuer të nivelit të mesëm dhe 1% deri 2% për një makroinfluencer.

 Markat që kërkojnë të targetojnë një fushë të caktuar, mund të bashkëpunojnë me një mikroinfluencer dhe një agjenci për të gjetur përdorues që lidhen direkt me markën e tyre.

 Përveç bashkëpunimit me një agjenci, markat mund të gjejnë mikroinfluencerë edhe në mënyrë organike. Për shembull, një mikroinfluencer mund të tërheqë vëmendjen e një marke duke e etiketuar atë në një postim të sponsorizuar. Nëse këto lloj postime arrijnë të shihen nga një markë, kjo mund të rezultojë në partneritete të formuara në mënyrë organike, të cilat edhe mund ta shpëtojnë një markë nga falimentimi …

BusinessInsiderIntelligence

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0