Ndryshe nga influencerët e mëdhenj, mikroinfluencerët priren të kenë marrëdhënie më të fuqishme me ndjekësit e tyre, gjë që shpesh çon në origjinalitet dhe më shumë pëlqime. Mikroinfluencerët perceptohen si liderë të mendimit të specializuar në një fushë të caktuar. Për shkak se ata kanë një audiencë relativisht të vogël, mikroinfluencerët zakonisht kërkojnë më pak para se influencerët e famshëm por prapë sjellin përfitime të mëdha.
Edhe pse ekzistojnë përjashtime nga ky rregull, kur numri i ndjekësve të një influenceri rritet, pëlqimet dhe aktiviteti bien. Për një mikroinfluencer, një nivel “i mirë” i aktivitetit mund të jetë diku nga 10% në 15%, krahasuar me 5% deri në 7% për një influencuer të nivelit të mesëm dhe 1% deri 2% për një makroinfluencer.
Markat që kërkojnë të targetojnë një fushë të caktuar, mund të bashkëpunojnë me një mikroinfluencer dhe një agjenci për të gjetur përdorues që lidhen direkt me markën e tyre.
Përveç bashkëpunimit me një agjenci, markat mund të gjejnë mikroinfluencerë edhe në mënyrë organike. Për shembull, një mikroinfluencer mund të tërheqë vëmendjen e një marke duke e etiketuar atë në një postim të sponsorizuar. Nëse këto lloj postime arrijnë të shihen nga një markë, kjo mund të rezultojë në partneritete të formuara në mënyrë organike, të cilat edhe mund ta shpëtojnë një markë nga falimentimi …
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.