1 Strategji e thjeshtë që të gjithë marketerët duhet të përdorin

Një strategji e thjeshtë që të gjithë marketerët duhet të përdorin



Me miliarda dollarë shpenzohen për marketingun olnine çdo vit.

Njerëzit punojnë shumë fort për të siguruar një audiencë të re. Por, ata dështojnë të ushqejnë dhe të konvertojnë audiencën aktuale.

Në gjashtë muajt e kaluar, Joe Polish, themeluesi i Genius Network, filloi të dërgonte email-e me përmbajtje të mirë tre herë në javë. Ato ishin të fokusuar në shtimin e vlerës dhe edukimin e audiencës. Në fund të email-eve, ai listonte disa opsione me të cilat mund t’i ndihmonte.

Shumë marketerë nuk e përdorin në mënyrë efektive listën e email-eve.

Kryesisht, këto lista përdoren për të dërguar artikuj si newsletter. Por, vetëm një numër i vogël njerëzish angazhohen duke e klikuar vërtetë linkun bashkëgjitur apo artikujt e listuar.

Rreth 20-25% e listës hap email-et që ju dërgoni. Vetëm 4-7% e klikojnë linkun në brendësi.

Ky rezultat tregon se shumë email-e e humbasin vlerën e tyre.

Njerëzit që nuk e klikojnë linkun e hapin email-in, e shohin linkun dhe më pas mbyllin email-in.

0 vlerë.

0 lidhje.

0 risi.

Një marrëdhënie që nuk mund të vazhdojë më tej.

Por, strategjia e re e Joe Polish, bëri që të siguronte mbi 400 njerëz në eventin e tij të fundit Genius Network Annual.

Nëse keni një audiencë të caktuar, shprehini asaj dashurinë dhe mirënjohjen. Sigurisht, synoni dhe audiencë të re. Por, ju tashmë e keni dikë që ju pret krahë-hapur. Përdorini ata duke treguar më të mirën tuaj. Shërbejuni. Bëjeni çdo gjë më të lehtë për ta.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0