Viti nis me një besim të ulët në ekonomi - Business Magazine Albania

Viti nis me një besim të ulët në ekonomi


Besimi në ekonominë e vendit ka rënë gjatë muajve të fundit të vitit që sapo lamë pas. Vrojtimi i Bankës së Shqipërisë vëren se treguesi që mat besimin e bizneseve dhe konsumatorëve ra 1.2 pikë krahasuar me tremujorin e mëparshëm. Ndikim dha ulja e besimit në shërbime, tregti dhe industri.

Treguesi i besimit në shërbime,  ra mbi 3 pikë përqindje. Si kërkesa dhe ecura e biznesit shënuan rënie në këtë drejtim.

Në sektorin e industrisë treguesi i besimit ra 0.3 pikë përqindje, por është mbi mesataren historike.

Rënien më të lartë e pati besimi në tregti, mbi 5 pikë përqindje, duke mbetur nën nivelin e mesatares historike të saj. Punësimi në këtë sektor rezulton më pesimist, i ndjekur nga pritshmëritë për ecurinë e biznesit.

Në sektorin e ndërtimit besimi është rritur, ashtu si edhe në pjesën e konsumit në tërësi.

Në ndërtim po rriten kontratat e porosive, ndërsa te konsumatorët besimi është rritur nga të ardhurat.

Besimi në ekonomi është një faktor i rëndësishmë, pasi ai përcakton planin e shpenzimeve të personit, familjeve apo sipërmarrjeve.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0