Ndërton një biznes 90 milionë dollarë për kujdesin e lëkurës pa asnjë përvojë në industrinë e bukurisë - Business Magazine Albania

Ndërton një biznes 90 milionë dollarë për kujdesin e lëkurës pa asnjë përvojë në industrinë e bukurisë


Maria Hatzistefanis nuk dinte asgjë rreth krijimit të një biznesi, madje as rreth produkteve të bukurisë. Ajo ishte e bindur që kishte një ide të mirë dhe besonte shumë tek ideja e saj. Shpenzoi gati një vit kohë duke njohur veten dhe hapësirën para se të krijonte Rodial.

Gjatë dy dekadave të fundit kjo kompani ka rritur numrin e fitimeve duke i çuar ato në shifrën e 90 milionë dollarëve, dhe duke zgjeruar biznesin e saj në 35 vende. Ajo ndan me publikun disa udhëzime, të cilat i ka përdorur në fillimet e saj.

Bëni kontakte

Duke qenë një konsumatore a apasionuar pas bukurisë dhe si një ish-shkrimtare e së bukurës Hatzistefanis ishte në gjendje të dallonte një hendek në treg. Dëshirën e saj të madhe për të krijuar një biznes që në qendër të kishte shqetësimet e lëkurës e stepte disi fakti që nuk kishte asjë ide ku të bazohej për realizimin e kësaj nisme.

Për të mësuar se çfarë i nevojitej, ajo ndoqi shfaqjet e tregtisë së bukurisë, për të edukuar veten në industri dhe për t’u njohur me laboratorët, projektuesit dhe kompanitë e paketimit, me të cilat më në fund do të bashkëpunonte për ta bërë realitet idenë e saj.

Gjeni partnerin tuaj të parë

Pas kërkimit të saj në lidhje me tregtinë, Maria zhvilloi takime të shumta me laborantë në Londër në kërkim të një partneri që mund ta ndihmonte atë që idenë e saj ta kthente në biznes. Gjatë gjithë takimeve u ndesh me laboratorë shumë të mëdhenj, të cilët nuk e aprovonin idenë e saj, madje disa të tjerë i kërkuan edhe të operonte me formulat ekzistuese, por me këto të fundit ajo binte ndesh pasi kërkonte të operonte në treg me dicka të sajën. E vetmja që i edhi në ndihmë ishte një fabrikë prodhimi vendas që e kuptoi idenë,  madje kaloi një vit duke përfunduar formulimet e saj.

Të përshtatesh

Hatzistefanis filloi të punojë në brandin e Rodial, sapo formulimet e saj u përfunduan. Ajo shprehet se iu desh të bënte shumë punë paralelisht që të arrinte një sukses.  E vendosur për të ecur përpara, ajo vendosi që çdo herë që të prodhonte një shfaqje të re të produktit të saj, do të përditësonte paketimin për të qëndruar afër vizionit të saj origjinal.

Fillo shitjet në çdo mënyrë  të mundshme

Duke qenë se në 1999 të bëje shitje online ishte një opsion i pamundur e vetmja zgjidhje  e saj ishte të bënte të gjitha lëvizjet e mundura për të shitur produktet e saj. Kishte nisur shumë email-e nëpër biznese por përgjigjet rezultonin negative. Dikush nuk kthente përgjigje, dikush i thoshte që nuk kishte hapsirë për produktet e saj. E vetmja mbështetje i erdhi nga një dyqan i vogël në Londër.

Si një themeluese e vetme, ajo u detyrua të drejtonte biznesin e saj gjatë gjithë javës pa asnjë ditë pushimi duke shitur produktin.

Bëj punësimin e parë

Hatzistefanis formoi një miqësi jetësore dhe partneritet në atë katin e shitjeve. Me një  zonjë nga Molton Brown lidhi një miqësi të fortë madje ajo i jepte shpesh këshilla në lidhje me hapat që duhej të ndiqte për të ngritur sa më lart biznesin e saj. Ajo shprehet se nuk ishte personi i duhur që mund ta bënte këtë dhe u detyrua të  punësonte atë si menaxheren e saj të shitjeve edhe pse e kishte shumë të vështirë t’a perballonte këtë pjesë. Ky ishte vendimi më i mirë që Maria kishte marrë sepse fakti që kishte një menaxher nxiste shitjet dhe isillte më shumë të ardhura.

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0