Nuk është Apple, ja cila kompani ka bërë trilionin e parë - Business Magazine Albania

Nuk është Apple, ja cila kompani ka bërë trilionin e parë


Ditët e fundit portalet janë mbushur me lajmin se Apple është kompania e parë në histori që ka bërë trilionin e parë. Lajm jo i vërtetë pasi kompania e parë është PetroChina.

Ka qenë Nëntori i vitit 2007 kur kompania energjitike PetroChina ka arritur vlerën e 1 trilionit, në listën e aksioneve të Shangait.

Edhe pse Apple nuk është kompania e parë që ka arritur 1 trilionë dollarë, përsëri ajo mbetet një nga kompanitë më solide dhe më të mëdha në botë. Çmimi i aksioneve të Apple është rritur katërfish që kur Tim Cook zëvendësoi Jobs si shef ekzekutiv në vitin 2011.

Performanca mahnitëse e Apple ka lënë rivalët në sektorin e teknologjisë “të zvarriten në pragun e tij”, duke qenë i pari mes tyre që ka arritur më në fund 1 trilionë dollarë, vetëm pas 11 vitesh nga kompania kineze PetroChina.

Pas mbylljes me 201,5 dollarë të Mërkurën në Bursën e New York, aksionet e Apple fituan vlerën e 2,75% për të shkuar në 207,05 dollarë në orën 11:49 sipas kohës lokale, për ta çuar vlerën e tregut në pragun prej një trilionë dollarë.

Afër, pas Apple për të arritur vlerën prej një trilionë dollarësh është Amazon, me vlerë tregu prej rreth 879 miliardë dollarësh.

/bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0