Sony vjen me një robot që mund të lidhet emocionalisht me ju - Business Magazine Albania

Sony vjen me një robot që mund të lidhet emocionalisht me ju


Sony ka lajmëruar planet e zhvillimit të një roboti që është i ndjeshëm dhe mund të lidhet emocionalisht me konsumatorin.

Drejtori ekzekutiv i kompanisë, Kazuo Hirai nuk ka dhënë shumë detaje mbi robotin, mirëpo ka thënë se do të propozoj modele biznesi të reja për të integruar pjesën hardverike me atë softuerike, për të sjellur përvojën e ndjenjavë në pajisjen e ardhshme.

Sony është duke u rishfaqur në tregun e robotikës, pas rritjes së fundit të konkurrencës në tregjet aziatike.

Në ndërkohë, edhe kompanitë tjera japoneze kanë pretenduar lansimin e robotëve me ‘ndjenja’, si për shembull roboti SpotMini i lansuar nga Boston Dynamics që ka sens humori.

Hirai poashtu ka lajmëruar se realiteti virtual do të jetë një tjetër segment ku Sony do të debutoj me pajisjet e ardhshme.

 

/ Telegrafi.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0