Bien shitjet e qendrave të specializuara, rriten të dyqaneve të vogla - Business Magazine Albania

Bien shitjet e qendrave të specializuara, rriten të dyqaneve të vogla


Të dhënat zyrtare të INSTAT flasin për një gjallërim të shitjeve me pakicë në tremujorin e parë 2016, megjithatë është e vështirë të vlerësohet rritja reale për shkak të raportimit më të lartë të dyqaneve të vogla të paspecializuara, si rrjedhojë e aksionit antiinformalitet, ndërsa supermarketet e qendrat tregtare, ku po orientohen konsumi, kanë raportuar rënie të shitjeve.

Në tremujorin e parë 2016, indeksi i volumit të shitjeve në Tregtinë me Pakicë është rritur 4.7%, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit paraardhës, raportoi INSTAT. Rritja ka ardhur nga dyqanet e vogla të paspecializuara, ndërsa ato të specializuara janë me rënie.

Eshtë e vështirë të vlerësohet rritja reale për shkak se raportimi më i lartë i dyqaneve të vogla të paspecializuara, ka ardhur më së shumti si rrjedhojë e aksionit antiinformalitet të nisur në shtator të vitit të kaluar, ndërkohë që pikat e specializuara dhe të formalizuara (qendrat tregtare, apo supermarketet e mëdha), drejt të cilave po orientohet konsumi vitet e fundit, kanë raportuar rënie.

Sipas INSTAT, Ndërkaq, në grupin e Tregtisë me Pakicë pa përfshirë këtu Tregtinë me Pakicë të Hidrokarbureve ky indeks ka pësuar një rritje prej 9,0 % kundrejt të njëjtit tremujor të vitit të mëparshëm. Në këtë tremujor, në grupin “Ushqime, pije, duhan në njësi tregtare jo të specializuara dhe të specializuara”, indeksi i volumit të shitjeve është rritur 9,0 % krahasuar me të njëjtin tremujor të vitit 2015. Indeksi i volumit të shitjeve në Tregtinë me Pakicë për grupin e “Produkteve joushqimore në njësi tregtare të specializuara dhe jo të specializuara (përjashtuar Tregtië me Pakicë të Hidrokarbureve në njësi tregtare të specializuara)”, është rritur në nivelin 9,1 % kundrejt të njëjtës periudhë të vitit paraardhës, duke dhënë në këtë tremujor kontributin kryesor në indeksin e volumit të shitjeve në Tregtinë me Pakicë.

Në tremujorin e parë 2016, në grupin “Tregti Hidrokarburesh në njësi tregtare të specializuara“, indeksi I volumit të shitjeve është ulur 3,1 % krahasuar me të njëjtin tremujor të vitit 2015, dhe 11,3 % krahasuar me tremujorin paraardhës.

Ndikimi i nëngrupeve kryesore në indeksin e volumit të shitjeve në Tregtisë me Pakicë Indeksi i volumit të shitjeve në Tregtinë me Pakicë në tremujorin e parë 2016 krahasuar me të njëjtin tremujor të vitit 2015 është rritur 4,7 përqind, i ndikuar nga nëngrupet: nëngrupi “Artikuj jo-ushqimore në njësi tregtare të specializuara dhe jo të specializuara” +3,7 pikë përqindje; nëngrupi “Ushqime, pije e duhan në njësi tregtare të jo të specializuara dhe të specializuara” +2,2 pikë përqindje dhe nëngrupi “Tregti me pakicë e Hidrokarbureve në njësi tregtare të specializuara” -1,2 pikë përqindje.

INSTAT-Bien-Rriten-Shitjet-Businessmag

 

/ Monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0