"E Kuqe, E Bardhë & Blu", motivet patriotike të marketerëve që po lulëzojnë këtë vit - Business Magazine Albania

“E Kuqe, E Bardhë & Blu”, motivet patriotike të marketerëve që po lulëzojnë këtë vit


Coca-Cola‘ është brandi më i fundit që vishet me ‘Lavdinë e Vjetër Amerikane’. Gjigandi i pijeve ‘soft’ ka filluar shitjen e limituar të kanaçeve me ngjyrat e flamurit amerikan: e kuqe, e bardhë dhe blu, kanaçe e cila do të jetë e gatshme për t’u shitur nëpër dyqanet e ushqimoreve nga 4 Korriku.

e-kuqe-e-bardhë-blu-motive-patriotike-businessmag

“I’m proud to be an American” është shprehja patriotike e cila do të shfaqet gjithashtu në dizajnin e kanaçeve. Kjo është pjesë e programit “Share a Coke and a Song” që u lançua në Prill dhe përfshin vendosjen e më shumë se 70 këngëve popullore në kanaçe dhe shishe.

Kanaçja me flamurin amerikan vjen në nder të partneritetit të gjatë midis ‘Coca-Cola’ dhe United Service Organization, i cili shënon 75-vjetorin e tij. Marka do të inkurajojë fansat që t’i bashkohen fushatës “Campaign to Connect” e cila përfshin dërgimin e mesazheve të falenderimit anëtarëve të USO në të gjithë globin.

Ndërsa marketingu patriotik ka qenë pjesë e shumë brandeve, përdorimi i paketimit me motive të tilla më shumë se kurrë ka qenë në rritje këtë vit, duke qenë edhe në një vit Olimpik.

Burnett’s Vodka‘ lançoi një version “USA Party”. Smirnoff sapo ka anonçuar një version të quajtur “Red, White & Berry”. ‘Keystone Light’ e ‘MillerCoors’ është duke promovuar programin “Stone Splanged Summer” që përfshin paketimin me motivet patriotike gjithashtu. ‘Skittles‘ është duke shitur “America Mix” me Skittles të kuq, të bardhë dhe blu. ‘Hershey‘ ka ndryshuar gërmëzimin e argjendtë në paketimin e çokollatave të saj me qumësht, i pari ndryshim në gërmëzim që prej 122 viteve, në të kuq, bardhë dhe blu.

 

/Ad Age

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0