Turizmi në Shqipëri, marketing i lartë por rritje vetëm me 5.3 % - Business Magazine Albania

Turizmi në Shqipëri, marketing i lartë por rritje vetëm me 5.3 %


Vitet e fundit, Shqipëria është marketuar fort në arenën ndërkombëtare, si një nga destinacionet më tërheqëse për t’u vizituar. Gjigantë mediatikë si BBC, “Business Insider” apo “Boston Globe” e kanë vendosur vendin madje në listën e 10 destinacioneve më tërheqëse të planetit.

Por, pavarësisht këtij publiciteti të fortë, të dhënat e sapopublikuara të Bankës së Shqipërisë tregojnë se, vendi nuk po arrin të përfitojë maksimalisht nga turizmi.

Sipas Bankës, të ardhurat hyrëse nga turizmi vitin e kaluar u rritën me vetëm 5.3 për qind. Më konkretisht, nga 1 miliard e 283 milionë euro që ishin në 2014-n, vitin e kaluar shifra arriti në 1 miliard e 352 milionë euro.

Të dhënat historike tregojnë se, të ardhurat nga turizmi kanë ngecur në këto nivele prej disa vitesh, pa mundur të shënojnë hovin e pritshëm. Madje, shpesh vendi është përballur edhe me një paradoks, atë të rritjes së numrit të turistëve, por jo edhe të të ardhuravë që ekonomia përfiton nga ta.

Pas rënies së ndërtimit dhe rrudhjes së dërgesave nga emigrantët, turizmi është evidentuar nga shumë institucione të specializuara dhe nga vet qeveria, si një nga sektorët me potencialin më të madh për të shtyrë përpara zhvillimin ekonomik të Shqipërisë.

Por deri më tani, përfitimet nga turizmi mbeten të kufizuara dhe ky sektor nuk është shndërruar ende në motorin, që mund të mbajë barrën e rritjes ekonomike.

 

/ Top-Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0