Si janë shitjet online në krahasim me ato tradicionale në SHBA? - Business Magazine Albania

Si janë shitjet online në krahasim me ato tradicionale në SHBA?


Bota priret më shumë drejt blerjeve online sesa atyre në dyqane, një trend në fakt, jo tepër surprizues nëse merren në konsideratë edhe zhvillimet në teknologji. Nga të dhënat zyrtare, amerikanët kanë preferuar “tregtinë elektronike” në fundjavat e uljeve të mëdha si “e premtja e zezë”. Gjithsesi, duket se ky trend është tërësisht në kontrast me situatën në Shqipëri, ku taksat mbi blerjet online kanë bërë që ky trend të tkurret.

Migrimi i konsumatorëve nga dyqanet tek blerjet online përgjatë fundjavës së Falenderimeve dhe Të Premtes së Zezë, vazhdoi në mënyrë dramatike edhe këtë vit, duke dëshmuar gjithnjë e më shumë trendin e ri botëror ndaj “e-commerce” ose “tregtisë elektronike”.

Kjo zhvendosje ka shtuar presion mbi mënyrat tradicionale të shitjes, të cilat tashmë rivalizohen fuqishëm nga faqe online të shitjes si Amazon.com.

Sipas një sondazhi të Federatës Kombëtare të Shitjeve, 108.5 milionë amerikanë përllogaritet të kenë blerë online përgjatë fundjavave të ofertave që i japin fillim edhe periudhës së festave të fundvitit.

Krahasuar me të dhënat e vitit të kaluar, kjo do të thotë se rreth 10 milionë amerikanë më shumë kanë preferuar të kryejnë blerje online sesa në dyqane dhe kjo vetëm gjatë fundjavës së “Të Premtes së Zezë”.

Kjo shifër nuk është aspak surprizuese për shumë firma, të cilat kishin filluar matjen e shitjeve online që në Ditën e Falenderimeve, duke eklipsuar kështu edhe pragun e përllogaritur të fitimeve, të cilat këtë vit, shënuan rekord me 7.23 miliardë dollarë.

Kjo zhvendosje i jep gjithashtu përgjigje faktit se përse shumë qendra tregtare ishin relativisht të qeta para natës që shënon edhe fillimin e “Të Premtes së Zezë”, në kontrast me valën e madhe të viteve të mëparshme.

Gjithsesi kjo nuk do të thotë se shitjet në dyqane janë tërësisht të dala jashtë mode. Sipas vëzhgimeve, shitjet në dyqane ishin tepër popullore për grupmoshat 18 – 34 vjeç.

Duket se ky trend qëndron tërësisht në kontrast me situatën në Shqipëri, ku blerjet online tashmë taksohen, me shpresën se do t’i jepet kështu një shtysë konsumit në ngërç.

Kjo natyrisht ka çuar në një tkurrje të numrit të personave që tashmë kërkojnë të blejnë përmes internetit.

Burimi: gazetaekonomia.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0