Shitjet Online: E Premtja e Zezë pritet të gjenerojë 1 miliardë pound! - Business Magazine Albania

Shitjet Online: E Premtja e Zezë pritet të gjenerojë 1 miliardë pound!


LONDER: Blerësit online pritet të shpenzojnë më shumë se 1 miliardë pound në të Premten e Zezë* (Black Friday), një rritje kjo me 32% krahasuar me vitin e kaluar, sipas parashikimeve më të fundit.

 

Kjo do të përbëjë një rekord, pasi do të jetë hera e parë që shitjet online në Mbretërinë e Bashkuar do të kalojnë shifrën 1 miliardë pound në një ditë të vetme dhe tregon se shitësit online mund të presin një sezon të mirë shitjesh edhe në krishtlindje, – thuhet nga kompania e kërkimeve Experian.

Parashikimi i Experia-s, pasi punoi me IMRG, Shoqatën e Shitësve Online në Mbretërinë e Bashkuar, ishte 1.07 miliardë pound që pretendohet të shpenzohen në të Premten e Zezë, që zhvillohet më datë 27 Nëntor këtë vit.

Megjithatë, kjo ditë tradicionale e transportuar nga SHBA si rit, nuk është dita e vetme në të cilën pritet rekordi i këtyre shitjeve.

Sipas të njëjtave burime, parashikohet që Cyber Monday (E Hëna Cyber) më 30 Nëntor do të gjenerojë 943 milion pound si volum shitje, shifër që rritet me 31% çdo vit dhe Manic Monday më 7 Dhjetor do të regjistrojë 773 milionë pound, me rritje 10%.

Ndërkohë që dita e Krishtlindjeve pritet të regjistrojë 728 milionë pound, duke regjistruar një rritje me 11% nga viti i kaluar.

Shitjet në ditën e ndërrimit të viteve parashikohen të rriten me 33%, ne bazë vjetore, edhe pse në shifra rezultojnë më pak se Krishtlindjet me vetëm 638 milionë pound.

“Periudha e Krishtlindjeve për vitin 2015 pritet të jetë një rekord për shitësit online në Mbretërinë e Bashkuar,” – u shpreh James Miller, konsulent për shitjet tëk Experian Marketing Services.

“Presim që e Premtja e Zezë do të vazhdojë të gjenerojë terren për shitjet online, duke kaluar shifrën e 1 miliard-ëve për herë të parë. “

Në një kohë kur konsumatorët presin promocione, ulje dhe shërbime të lehta, ai këshillon shitësit të sigurohen që “ti kenë planifikuar mirë strategjitë e marketingut dhe logjistikën në këtë periudhë me fushata në gjithë kanalet përkatëse dixhitale”.

Justin Opie, iu bëri thirrje shitësve të përgatiten, edhe me logjistikën e nevojshme për të shmangur problemet e vitit të kaluar kur hasën vështirësi për të përballuar kërkesën e madhe.

“Të gjithe treguesit na paraqesin një te Premte të Zeze shumë më të madhe – si në terma të shitësve që marrin pjesë ashtu edhe duke parë interesimin në rritjë të blerësve,” – tha ai.

“Pra, mundësitë janë të mëdha, por duhen marrë masas për ta menaxhuar në mënyrë efektive dhe efiçente këtë proçes. “

 

*E Premtja e Zezë konsiderohet e premtja e fundit e muajit Nëntor. Ditë kur tradicionalisht në SHBA është zakon të realizohen Ulje të mëdha.

Burimi i artikullit ështe Experian, IMRG: material shtëse nga stafi i Ëarc dhe përshtatur për shqip nga stafi i Business Magazine Albania.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0