OpenAI riorganizon ekipin që formëson personalitetin e ChatGPT - Business Magazine Albania

OpenAI riorganizon ekipin që formëson personalitetin e ChatGPT

OpenAI ka riorganizuar ekipin Model Behavior, i cili ka qenë përgjegjës për personalitetin e ChatGPT dhe për reduktimin e “sycophancy”  kur AI pajtohet verbërisht me përdoruesin. Rreth 14 studiues të këtij grupi do t’i bashkohen ekipit më të madh Post Training, që merret me përmirësimin e modeleve pas trajnimit fillestar.

Udhëheqësja themeluese Joanne Jang po nis një projekt të ri brenda kompanisë, të quajtur OAI Labs, i fokusuar në krijimin e ndërfaqeve të reja për bashkëpunimin me AI.

Lexo edhe: BE gjobit Google me 3.5 miliardë dollarë për “abuzim” në tregun e reklamave online

Ky ndryshim vjen pas kritikave ndaj GPT-5, i cili u perceptua si më “i ftohtë” nga përdoruesit, edhe pse OpenAI tha se kishte reduktuar servilizmin. Kompania është përpjekur të balancojë personalitetin miqësor të chatbot-it me neutralitetin në përgjigje.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0