Nga shkolla në sukses, si dy miq e shndërruan idenë e kopshtarisë - Business Magazine Albania

Nga shkolla në sukses, si dy miq e shndërruan idenë e kopshtarisë në biznes të suksesshëm

Në shumë dyqane të mëdha, mund të hasni kutitë me dizajn të thjeshtë, por tërheqës, me ngjyra të ndezura si vjollcë dhe jeshile, të cilat mbajnë imazhin e kërpudhave që shpërthejnë nga një kuti në një kuzhinë të ndriçuar. Këto janë kit-et për rritjen e bimëve që mund t’i kultivoni vetë në shtëpinë tuaj, duke e bërë kopshtarinë organike më të lehtë dhe më të arritshme për një brez të ri.

Kjo është historia e Back to the Roots, një kompani që u krijua më shumë se një dekadë më parë nga dy të sapodiplomuar, të cilët nuk kishin asnjë plan për të krijuar një biznes. “Në fillim nuk kishim asnjë njohuri për bujqësinë, kulturat, as për kërpudhat,” thotë Nikhil Arora, një nga themeluesit.

Në vitin 2009, Arora dhe Alejandro Velez ndodheshin në një sallë mësimi në UCLA, duke studiuar për etikën e biznesit, ndërsa kishin planifikuar karriera tradicionale, Arora për t’u bërë konsulent dhe Velez për të punuar në bankat investuese. Megjithatë, një koment i thjeshtë i profesorit për mundësinë e rritjes së kërpudhave në mbeturinat e kafesë i ndryshoi gjithçka për ta. Ata e ndoqën këtë ide, duke mësuar dhe eksperimentuar me mbetjet e kafesë për të krijuar kërpudha dhe duke e kthyer këtë pasion në një biznes të suksesshëm.

Lexo gjithashtu: Pse biznesi juaj nuk po bën para? Ja arsyet dhe zgjidhjet

Nga një zyrë e vogël në Oakland, ata filluan të rrisnin kërpudha dhe t’i shisnin ato në tregjet lokale. Por pas shumë demonstratash dhe kontakteve me konsumatorët, ata e kuptuan se suksesi i tyre nuk qëndronte vetëm në shitjen e produkteve, por në ofrimin e një eksperiencë, mundësinë që njerëzit të rrisnin vetë kërpudhat dhe bimët e tjera në shtëpi. Kjo ide u shndërrua në një linjë të tërë kit-esh për kopshtari, duke mundësuar që çdo njeri të mund të krijonte një kopësht organik në kuzhinën e tij.

Ekipi i Back to the Roots gjithashtu e pa që për ta nuk ishte vetëm shitja e një produkti, por krijimi i një lidhje të qëndrueshme me konsumatorët. Kjo qasje ndryshoi biznesin dhe e çoi kompaninë nga një shitës i thjeshtë kërpudhash në një markë që po e transformon mënyrën se si njerëzit e shohin kopshtarinë organike dhe ushqimin që hanë.

Kur ata prezantuan për herë të parë kit-in e rritjes së kërpudhave në Whole Foods, nuk morën reagimin që prisnin. Blerësit ishin të ndrojtur për dizajnin e thjeshtë dhe të papërshtatshëm të paketimit, por këtë kritikë e morën si mundësi për të përmirësuar produktin dhe për të krijuar një paketim më tërheqës dhe të përshtatshëm për përdoruesit.

Lexo gjithashtu: Si të financoni startup-in tuaj? Mënyrat më të mira për të siguruar kapital

Përmes fokusit dhe dëshirës për të mësuar dhe përmirësuar, Back to the Roots arriti të rritet dhe të bëhet një kompani e suksesshme, me një vizion të qartë dhe të fortë. Ata e dërguan kompaninë në një fazë tjetër të rritjes, duke bashkëpunuar me investitorë që ndanë vizionin e një bujqësie të qëndrueshme dhe të aksesueshme për të gjithë.

Në vitin 2022, Back to the Roots mundi të sigurojë financime të reja prej mbi 50 milionë dollarë dhe të dyfishojë biznesin çdo vit për katër vitet e fundit. Pas shumë përpjekjesh dhe vendimesh të vështira, ata ndanë linjat e produkteve që mbështesnin vlerat e kompanisë: kit-et për rritjen e ushqimeve dhe një linjë ushqimesh të gatshme për t’u konsumuar, si snacks dhe drithëra, që i mundësojnë konsumatorëve të lidhen më thellë me atë që hanë.

Tani, Back to the Roots është një shembull i përsosur i një kompanie që ka nisur nga një ide e vogël dhe është shndërruar në një markë të njohur, duke i dhënë mundësinë çdo individi të kthehet pas dhe të rrisë vetë ushqimin e tij, duke i dhënë mundësi të krijojë një lidhje të drejtpërdrejtë dhe autentike me natyrën dhe ushqimin që konsumon.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0