Strategjia më e mirë për të lënë një përshtypje të parë pozitive, sipas një eksperti të fuqisë mendore: "Funksionon në pothuajse çdo situatë" - Business Magazine Albania

Strategjia më e mirë për të lënë një përshtypje të parë pozitive, sipas një eksperti të fuqisë mendore: “Funksionon në pothuajse çdo situatë”

bisedim

Koha për të lënë një përshtypje të parë mund të jetë shumë më e shkurtër nga sa mendoni. Hulumtimet tregojnë se njerëzit formojnë gjykime për aftësinë, besueshmërinë dhe kompetencën tuaj brenda vetëm një të dhjetën e sekondës.

Pavarësisht nëse kjo ndodh brenda sekondës së parë apo pesë minutave të para, perceptimi i krijuar shpesh qëndron. Siç thuhet, nuk keni një shans të dytë për të lënë një përshtypje të parë.

Kjo duket e padrejtë, veçanërisht kur pasojat mund të jenë serioze, si mos arritja e një pune të ëndërruar, apo humbja e një mundësie premtuese. Pra, si të siguroheni që përshtypja e parë të jetë e mrekullueshme?

Duke ushtruar vetëkontroll dhe disiplinë mendore për të zbatuar një strategji të fuqishme kur takoni dikë për herë të parë: përqendrohuni tek tjetri, jo tek vetja. Me fjalë të tjera:

Jini të interesuar, jo interesant

Nuk do të thotë të jesh i mërzitshëm, por fokusohu në të treguar se sa i interesuar je për atë që personi tjetër ka për të thënë në krahasim me përpjekjen për të qenë në qendër të vëmendjes.

Njerëzit ndonjëherë besojnë se duhet ta ridrejtojnë bisedën tek vetja në një përpjekje për të bërë përshtypje. Por, kjo mund të ketë efektin e kundërt . Ekspertët e të folurit në publik dhe komunikimit kanë zbuluar se njerëzve u pëlqen kur ju u bëni pyetje dhe veprime të mëtejshme. Pyetjet më të thella priren t’i bëjnë të dy bashkëbiseduesit në një ndërveprim të ndihen më të lidhur. Ka të bëjë me përpjekjen për të krijuar një bisedë të ngrohtë dhe të paharrueshme që e bën personin tjetër të ndihet i kujdesshëm për të. Të gjithëve u pëlqen të flasin për veten, ose për një temë për të cilën janë të apasionuar, nëse mendojnë se personi tjetër është vërtet i interesuar, gjë që e bën këtë strategji të funksionojë pothuajse në çdo situatë.

Në thelb, ju mund të rrezikoni të krijoni një përshtypje të parë të gabuar duke e vendosur veten në qendër dhe duke u përpjekur me çdo kusht të impresiononi. Ose mund të krijoni përshtypjen e duhur duke e orientuar bisedën drejt personit tjetër, duke treguar kujdes dhe inteligjencë emocionale.

Është gjithmonë më efektive të “tërhiqni” vëmendjen sesa ta “shtyni”. Ja tre hapa të thjeshtë për ta arritur këtë:

1. Dëgjoni me vëmendje të plotë

Dëgjoni sikur asgjë tjetër nuk ka rëndësi përveç asaj që personi tjetër po thotë. Mos u ndjeni sikur duhet të ndërhyni gjatë gjithë kohës për t’a bërë më interesante. Mos u mundoni të jeni të zgjuar, apo të drejtë. Mos e shpenzoni kohën që ata po flasin duke krijuar atë që dëshironi të thoni më pas. Thjesht dëgjoni, merrni frymë dhe jini sinqerisht të interesuar.

Nëse mendja juaj endet, pranojeni atë, më pas shtyjeni veten që t’i ktheheni të dëgjuarit. Ju mund të përgatiteni për dëgjim të përqendruar para se t’i afroheni dikujt me një strategji tjetër që përshkruhet si: metoda e sfungjerit të lagësht. Nëse e gjeni veten duke hyrë në një bisedë të shpërqendruar, imagjinoni një sfungjer që pastron fillimisht mendimet e humbura, në mënyrë që të jeni më të kthjellët.

2. Bëj pyetje të mira

Bërja e pyetjeve vijuese në veçanti tregon se po dëgjoni me vëmendje atë që personi tjetër po thotë, e vlerësoni atë, vërtetoni vlerën e tij dhe tregoni se dëshironi të dini më shumë. Ndihmon në thellimin e bisedës dhe nxit një ndjenjë lidhjeje dhe ngrohtësie.

Lexo edhe: Probleme globale në Microsoft: Exchange, Teams dhe Outlook përballen me ndërprerje!

 

Një pyetje e mirë është ajo që:

  • Ndërtohet mbi një detaj që dikush ka ndarë, duke treguar se po dëgjoni në mënyrë aktive
  • Ushqen kuriozitetin tuaj për temën, duke treguar më tej interesin tuaj të vërtetë
  • Mbështet njohuritë tuaja për të gërmuar më thellë në një temë për të cilën personi tjetër interesohet, si pyetja në një bisedë për produktivitetin.
  • I jep personit tjetër një shans të parashtrojë një pyetje të cilës do t’i pëlqente t’i përgjigjej, si ajo që do t’i kërkonte atij të ndajë më shumë njohuritë ose përvojën e tyre

Tregimi i interesit tuaj mund të jetë edhe aq i thjeshtë sa të thuash: “Më trego më shumë për këtë”, ose ”Çfarë ndodhi më pas?”

3. Kini parasysh shenjat tuaja vizuale dhe verbale

Mos e nënvlerësoni fuqinë e gjërave që po bëni përveç fjalëve që po thoni. Ju mund të tregoni se jeni duke dëgjuar dhe të interesuar duke mbajtur kontaktin me sy, duke tundur kokën, duke përkulur kokën ose duke u përkulur teksa partneri juaj është duke folur, apo duke parafrazuar atë që ai tha dhe duke kërkuar konfirmim.

Ju gjithashtu mund të pasqyroni në mënyrë delikate gjuhën e trupit të partnerit tuaj të bisedës, shprehjet e fytyrës ose modelet vokale për të projektuar ndjeshmërinë, respektin dhe dëshirën tuaj për të krijuar një lidhje.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0