Gëzuar sezonin e ri të telefonëve për të gjithë ata që festojnë. Është sërish ajo kohë e vitit, kur gjigantët e teknologjisë bëjnë të gjitha përpjekjet për t’ju bindur të përmirësoni pajisjet tuaja.
Së fundmi është parë Google të lansojë celularët më të fundit Pixel 9, të ndjekur nga Apple duke zbuluar iPhone 16. Në korrik, Samsung lëshoi versionet më të fundit të telefonave të saj të palosshëm, Z Flip6 dhe Z Fold6, dhe Huawei sapo ka rritur vëmendjen në atë departament duke zbuluar një celular të quajtur Mate XT, në Kinë, i cili përmban dy palosje. Me ngadalësimin e shitjeve të telefonave inteligjentë në mbarë botën, mesazhet e marketingut që dalin jashtë janë gjithnjë e më verbuese.
Shefi i Apple, Tim Cook premtoi se iPhone16 do të “ripërcaktonte atë që do të bënte një telefon inteligjent”, çfarëdo që të thotë kjo. Zëvendëspresidenti i menaxhimit të produkteve të Google, Brian Rakowski shprehi një bindje të plotë për dizajnin “mahnitës” të Pixel 9.
Pra, ende po flitet kudo për telefonat.
Si Apple ashtu edhe Google kanë arritur shumë në funksionet e inteligjencës artificiale të integruar. Redaktori i ri Magic i Google mund të shtojë përmbajtje të krijuar nga AI në fotot ekzistuese, si dhe të heqë pjesët që nuk dëshironi. Apple Intelligence në iPhone16 përfshin teknologjinë e krijuesit të ChatGPT, OpenAI, të vendosur në asistentin dixhital Siri.
Por, a ka thënë dikush në të vërtetë se i duan të gjitha këto gjëra?
Eksperti i telefonave celularë Ben Wood, nga firma kërkimore CCS Insight, tha se ndërsa veçoritë e AI synojnë ta bëjnë jetën dixhitale më të lehtë, ato nuk janë domosdoshmërisht në krye të listës së dëshirave të të gjithëve.
“Unë mendoj se shumica e njerëzve tani e dinë se çfarë duan nga një telefon, me një nga gjërat më të rëndësishme që është kamera,” thotë ai.
Këtë e dinë edhe projektuesit e telefonave. Specifikimet teknike të çdo kamere të re të celularit janë zakonisht një përmirësim në krahasim me gjeneratën e mëparshme. Por, edhe ky nuk është më një gjenerues i garantuar i shitjeve.
Lexo edhe: Shkencëtarët propozojnë mënyrën për të “parë” gravitetin për herë të parë
“Ajo që po ndodh është se njerëzit po i mbajnë telefonat e tyre për më gjatë. Në vitin 2013 shiteshin 30 milionë telefona çdo vit. Këtë vit do të jetë rreth 13.5 milionë,” shton Wood.
Sigurisht që ka një krizë të vazhdueshme të kostos së jetesës që ndikon në vendimet e shpenzimeve të njerëzve. Dhe ka gjithashtu një çmim mjedisor të bashkangjitur në çdo celular, të cilat të gjitha përmbajnë elementë të rrallë dhe metale të çmuara. Përveç kësaj, ka një tendencë në rritje, veçanërisht midis prindërve dhe të rinjve, për t’u përpjekur të largohen tërësisht nga telefonat inteligjentë.
Një numër shkollash në Mbretërinë e Bashkuar po rishikojnë politikat e tyre për smartfonët dhe disa tashmë kanë zgjedhur një ndalim të plotë. Rrjeti i telefonisë celulare EE rekomandon që fëmijët nën moshën 11 vjeç të mos kenë fare telefona.
Dr Sasha Luccioni, një shkencëtare hulumtuese në firmën e AI Hugging Face, thotë se deri më tani, ky mesazh duket se nuk po zbatohet.
“Po flitet gjithnjë e më shumë për ‘kthjelltësinë dixhitale’ në mënyrën se si ne ndërtojmë dhe përdorim teknologjinë, por duket sikur projektuesit e telefonave po shkojnë në drejtimin e kundërt,” thotë ajo.
Një kompani që po dëgjon thirrjet në rritje për funksionalitetin e reduktuar të telefonit është firma finlandeze HMD, e cila ende prodhon celularët bazë Nokia. Muajin e kaluar lançoi një telefon me temë Barbie në bashkëpunim me prodhuesin e lodrave Mattel. Dy fjalët që do të përdoreshin për ta përshkruar atë janë: funksional dhe rozë.
Ashtu si shumica e telefonave me funksione, ai nuk ka aplikacione, nuk ka dyqan aplikacionesh, nuk ka kamera “selfie” dhe ka vetëm një lojë. Nëse dëshironi të dëgjoni muzikë, ekziston një radio FM.
“Unë mendoj se gjëja që harrojmë gjithmonë është se ka një sasi të madhe përfitimesh nga përdorimi i telefonave inteligjentë,” thotë Pete Etchells, profesor i psikologjisë dhe komunikimit shkencor në universitetin Bath Spa
“Ne priremi të përqëndrohemi shumë më tepër tek anët negative. Gjithmonë ia vlen të pasurit parasysh se këto janë teknologji të komoditetit. Ato na ndihmojnë. Ka edhe disa aspekte të mira në to,” shtoi ai.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.