Pse shumë kompani dështojnë të shfrytëzojnë teknologjitë e reja? - Business Magazine Albania

Pse shumë kompani dështojnë të shfrytëzojnë teknologjitë e reja?

Pse shumë kompani dështojnë të shfrytëzojnë teknologjitë e reja?

Nga Elisabeth Carpenter dhe Josh Burek

Nga inteligjenca artificiale dhe automjetet elektrike deri te blockchain dhe kompozitët, ne jemi në një epokë të artë të inovacionit. Për të marrë vlerën nga këto teknologji, bizneset duhet të transformohen, dhe, sipas një studimi të McKinsey & Company, mbi 70% e këtyre përpjekjeve dështojnë.

Sigurisht, bizneset që adoptojnë një teknologji të re kanë nevojë për treguesit e duhur të performancës (KPIs) dhe për përshtatjen e brendshme të operacioneve të tyre për të siguruar që ata të arrijnë atë që duan prej saj. Por ka një faktor më të madh, shpesh të injoruar, që përcakton nëse ata po çlirojnë kthime të qëndrueshme, përveç se thjesht ndjekin trende të shtrenjta teknologjike. Ndërsa përmirësimi i rasteve të përdorimit të vjetra dhe krijimi i të reja të dyja përbëjnë inovacion, vetëm e para krijon vlerë ekonomike dhe sociale të qëndrueshme.

Ky tension po zhvillohet tani me inteligjencën artificiale  gjenerative. Siç theksoi Goldman Sachs më herët këtë verë, kompanitë kanë investuar 1 trilion dollarë në AI deri tani. Për të maksimizuar kthimin në investimin në teknologji, liderët e biznesit duhet të mendojnë si arkitektë që fillojnë nga një faqe e bardhë. Kur dolën kamerat digjitale një brez më parë, konsumatorët ende merrnin kartat e memories në dyqane fizike për të printuar skedarët e tyre. Sot, ne ndajmë imazhe menjëherë me telefonat tanë dhe rrjetet sociale. Ky evolucion reflekton një model të zakonshëm në adoptimin e teknologjisë. Siç thekson sipërmarrësi Chris Dixon në librin e tij “Read Write Own: Building the Next Era of the Internet”, ne fillimisht përdorim teknologjitë e reja thjesht për të vazhduar sjelljet e vjetra me shpejtësi, lehtësi ose cilësi më të lartë, ose me kosto më të ulët. Vetëm më vonë ne i shfrytëzojmë ato në mënyra të reja për të prodhuar rezultate disruptive dhe të qëndrueshme.

Kalimi nga mendimi “skeuomorphic” (kur ndërfaqet digjitale janë projektuar për të imituar ato fizike tradicionale, si “desktopi” në kompjuterin tuaj) në mendimin natyror kërkon kohë. Për shembull, udhëtimi nga kamerat digjitale të para në ngritjen e Instagram-it zgjati 15-20 vjet. Bizneset që përdorin teknologjinë në mënyrë skeuomorfike mund të përmirësojnë marzhet, siç është përdorimi i kodëve QR në vend të menusë së printuar në restorante. Por ata që krijojnë përdorime të reja mund të krijojnë tregje të reja, siç bëri GrubHub me platformën e saj të dërgesave të ushqimit.

Lexo edhe;“Albafone” – Internet në gjithë botën me teknologjinë më të re eSIM

Kur bëhet fjalë për aplikimin e teknologjisë, përdoruesit dhe funksionet duhet të kalojnë përpara materialeve dhe karakteristikave. Çdo inovacion i vërtetë ka një fuqi të veçantë. Për të menduar në mënyrë natyrale, ne duhet të identifikojmë dhe të shfrytëzojmë atë. Fuqia unike e fotografisë digjitale nuk ishte rezolucioni i lartë; ishte ndarja e menjëhershme. Fuqia e AI-së është njohja e modeleve, jo tregimi i të vërtetës.

Përdorimi i AI-së për të përmirësuar një kërkim në internet është skeuomorfik. Përdorimi i saj për të skanuar imazhet mjekësore për anomalitë që njerëzit mund të humbasin është një aplikim superior. Për më tepër, AI mund të reduktojë ose eliminojë pikat e frikcionit në sektorin e kujdesit shëndetësor. Për shembull, duke monitoruar ndryshimet në parametrat e tonë të shëndetit bazë, pajisjet e veshura me AI mund të ndihmojnë të zbulojmë një sëmundje para se të bëhet serioze. Departamenti i Mbrojtjes i SHBA-së tashmë ka pilotuar një program të tillë për të zbuluar COVID-19 dy ditë e gjysmë para se pacientët të bëhen simptomatikë.

Të gjithë liderët e biznesit kërkojnë efikasitet më të madh. Kur bëhet fjalë për të marrë më shumë nga teknologjia, megjithatë, përmirësimi i produkteve dhe proceseve aktuale nuk është i mjaftueshëm. Sukcesi qëndron në pyetjen e supozimeve të vjetra rreth mënyrës si bëhen gjërat dhe në krijimin e rasteve të reja të përdorimit.

Elisabeth Carpenter është COO në Circle. Josh Burek është Drejtori i Lartë i Pozicionimit Strategjik në Circle.

Copyright: Project Syndicate, 2024.
www.project-syndicate.org

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0