Robin Li, CEO i një prej firmave më të mëdha të teknologjisë kineze Baidu pohon se inteligjenca artificiale më e zgjuar se njerëzit është më shumë se 10 vjet larg, edhe pse elementi kryesor i industrisë, Elon Musk, parashikon se ajo do të shfaqet shumë shpejt.
Inteligjenca e përgjithshme artificiale, ose AGI, lidhet gjerësisht me AI që është po aq e zgjuar, ose më e zgjuar se njerëzit. Shefi i Tesla-s, Musk, tha këtë vit se AGI ka të ngjarë të jetë në dispozicion deri në vitin 2026. CEO i OpenAI, Sam Altman, tha në janar se AGI mund të zhvillohet në “të ardhmen e arsyeshme të afërt”.
Li, kompania e të cilit Baidu është një nga lojtarët kryesorë të AI në Kinë, sinjalizon se kjo nuk është realiste.
“AGI është ende shumë vite larg. Sot, shumë njerëz flasin për AGI, dhe ata thonë … ndoshta është dy vjet larg, ndoshta është, e dini, pesë vjet larg. Unë mendoj se është më shumë se 10 vjet larg”, tha Li gjatë një bisede në konferencën VivaTech në Paris.
“Përkufizimi i AI-së së Përgjithshme (AGI) është që një kompjuter ose AI mund të jetë aq i zgjuar sa një njeri, apo ndonjëherë … më i zgjuar. Por, ne do të dëshironim që një AI të jetë aq i zgjuar sa një njeri. Dhe modelet më të fuqishme të sotme janë larg nga kjo. Dhe si mund ta arrijmë atë nivel të inteligjencës? Nuk e dimë”, shtoi ai.
Li bëri thirrje për ritmin më të shpejtë të zhvillimit të AI.
Rritja e AI
Baidu vitin e kaluar lançoi chatbotin e tij të stilit ChatGPT të quajtur Ernie, bazuar në modelin e gjuhës së madhe të kompanisë me të njëjtin emër.
Firmat kineze duke përfshirë Baidu, Alibaba dhe Tencent po investojnë shumë në modelet e tyre të AI, si homologët amerikanë.
Li tha se ka një ndryshim të madh midis zhvillimit të teknologjisë në SHBA, kundrejt Kinës. Në SHBA dhe Evropë, kompanitë po përqendrohen në “ardhjen me modelin më të fuqishëm dhe më të avancuar të themelit”, sipas Li. Por, në Kinë ai vuri në dukje se fokusi është në aplikimet e teknologjisë. Pavarësisht kësaj, CEO i Baidu tha se nuk ka asnjë “aplikacion vrasës” tani për AI.
“Sot, në epokën e celularëve, ju keni aplikacione si Instagram, YouTube, TikTok. Përdoruesit aktivë të përditshëm janë në radhë të një numri prej disa qindra milionë deri në një miliard përdorues, apo jo? Dhe për aplikacionet vendase të AI-së, ende nuk e shohim këtë. Nuk e shohim këtë në SHBA. Nuk e shohim këtë në Kinë. Nuk e shohim këtë në Evropë. Cila është forma e duhur për aplikacionet vendase të AI? Çfarë lloj aplikacionesh vendase të AI do të jenë në gjendje të arrijnë shifrën e 100 milionë përdoruesve?”, tha Li.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.