WitnessAI po krijon kufizime për modelet gjenerative të AI-së - Business Magazine Albania

WitnessAI po krijon kufizime për modelet gjenerative të AI-së

WitnessAI

Inteligjenca artificiale gjeneruese krijon gjëra, mund të jetë i njëanshëm, ndonjëherë mund të nxjerrë  edhe tekst të pakuptimtë. Pra, a mund të jetë “i sigurt” ?

Por, Rick Caccia, CEO i WitnessAI , beson se mundet.

“Sigurimi i modeleve të AI është një problem i vërtetë dhe është veçanërisht i shkëlqyeshëm për studiuesit e AI, por është i ndryshëm nga sigurimi i përdorimit. Unë e mendoj atë si një makinë sportive: të kesh një motor më të fuqishëm, p.sh. model, nuk të blen asgjë nëse nuk ke frena dhe drejtim të mirë gjithashtu. Kontrollet janë po aq të rëndësishme për ngarje të shpejtë sa edhe motori”, tha Caccia, ish-SVP e marketingut në Palo Alto Networks.

Sigurisht që ka kërkesë për kontrolle të tilla në mesin e ndërmarrjes, e cila, megjithëse është optimiste e kujdesshme për potencialin gjenerues të AI-së për rritjen e produktivitetit ka shqetësime për kufizimet e teknologjisë.

Platforma e WitnessAI përgjon aktivitetin midis punonjësve dhe modeleve të personalizuara gjeneruese të AI që punëdhënësi i tyre po përdor, jo modele të mbyllura pas një API si GPT-4 e OpenAI, por më shumë sipas linjave të Llama 3 të Meta dhe zbaton politika dhe masa mbrojtëse për zbutjen e rrezikut.

“Një nga premtimet e inteligjencës artificiale të ndërmarrjes është që ajo të zhbllokojë dhe të demokratizojë të dhënat e ndërmarrjes për punonjësit në mënyrë që ata të mund të bëjnë punën e tyre më mirë. Por, zhbllokimi shumë i mirë i të gjitha atyre të dhënave të ndjeshme ,  ose rrjedhja e tyre apo vjedhja, është një problem.”

WitnessAI shet akses në disa module, secili i fokusuar në trajtimin e një forme të ndryshme të rrezikut gjenerues të AI. Njëra i lejon organizatat të zbatojnë rregulla për të parandaluar stafin nga ekipe të veçanta që të përdorin mjete gjeneruese të fuqizuara nga AI në mënyra që nuk supozohet t’i bëjnë (p.sh., të pyesin për raportet e fitimeve para publikimit ose të ngjitin bazat e brendshme të kodeve). Një tjetër redakton informacionin e pronarit dhe të ndjeshëm nga kërkesat e dërguara modeleve dhe zbaton teknika për të mbrojtur modelet kundër sulmeve që mund t’i detyrojnë ata të dalin jashtë skenarit.

“Ne mendojmë se mënyra më e mirë për të ndihmuar ndërmarrjet është ta përcaktojmë problemin në një mënyrë që ka kuptim, për shembull, adoptimi i sigurt i AI, dhe më pas të shesim një zgjidhje që adreson problemin. CISO dëshiron të mbrojë biznesin dhe WitnessAI i ndihmon ata ta bëjnë këtë duke siguruar mbrojtjen e të dhënave, duke parandaluar injektimin e menjëhershëm dhe duke zbatuar politika të bazuara në identitet. Zyrtari kryesor i privatësisë dëshiron të sigurojë që rregullat ekzistuese, dhe ato të ardhura, po ndiqen dhe ne u japim atyre shikueshmëri dhe një mënyrë për të raportuar mbi aktivitetin dhe rrezikun”, tha Caccia.

Por ka një gjë të ndërlikuar në lidhje me WitnessAI nga këndvështrimi i privatësisë: të gjitha të dhënat kalojnë përmes platformës së saj përpara se të arrijnë një model. Kompania është transparente për këtë, madje ofron mjete për të monitoruar se cilat modele aksesojnë punonjësit, pyetjet që u bëjnë modeleve dhe përgjigjet që marrin. Por mund të krijojë rreziqet e veta të privatësisë. Në përgjigje të pyetjeve në lidhje me politikën e privatësisë së WitnessAI, Caccia tha se platforma është “e izoluar” dhe e koduar për të parandaluar përhapjen e sekreteve të klientëve.

Ndoshta kjo do të lehtësojë frikën e klientëve. Sa për punëtorët e shqetësuar për potencialin e mbikqyrjes së platformës së WitnessAI, është një thirrje më e ashpër.

Sondazhet tregojnë se njerëzit në përgjithësi nuk e vlerësojnë monitorimin e aktivitetit të tyre në vendin e punës, pavarësisht nga arsyeja, dhe besojnë se kjo ndikon negativisht në moralin e kompanisë. Gati një e treta e të anketuarve në një sondazh të Forbes thanë se mund të konsiderojnë të lënë punën e tyre nëse punëdhënësi i tyre monitoron aktivitetin dhe komunikimin e tyre në internet.

Plani është që të vendoset kësti i financimit drejt rritjes së ekipit prej 18 personash të WitnessAI në 40 deri në fund të vitit. Rritja sigurisht që do të jetë çelësi për të mposhtur rivalët e WitnessAI në hapësirën e sapolindur për pajtueshmërinë me modelin dhe zgjidhjet e qeverisjes, jo vetëm nga gjigantët e teknologjisë si AWS, Google dhe Salesforce, por edhe nga startup-et si CalypsoAI.

“Ne kemi ndërtuar planin tonë për të hyrë në vitin 2026 edhe nëse nuk do të kishim fare shitje, por tashmë kemi gati 20 herë më shumë se gazsjellësi i nevojshëm për të arritur objektivat tona të shitjeve këtë vit. Ky është raundi ynë fillestar i financimit dhe lançimi publik, por aktivizimi dhe përdorimi i sigurt i AI është një fushë e re dhe të gjitha veçoritë tona po zhvillohen me këtë treg të ri”, tha Caccia.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0