Spotify lançon playlist-a të personalizuar me AI, që mund të ndërtoni, duke përdorur sugjerimet tuaja - Business Magazine Albania

Spotify lançon playlist-a të personalizuar me AI, që mund të ndërtoni, duke përdorur sugjerimet tuaja

Spotify tashmë ka gjetur sukses me veçorinë e tij të njohur të DJ AI, dhe tani shërbimi i muzikës streaming po sjell AI në krijimin e playlist-ës. Kompania ka prezantuar playlist-at AI në Beta, një opsion i ri që lejon përdoruesit të gjenerojnë një listë dëgjimi bazuar në kërkesat e shkruara.

Funksioni fillimisht do të bëhet i disponueshëm për përdoruesit në pajisjet Android dhe iOS në MB dhe Australi dhe do të përsëritet në muajt në vijim. Përveç kërkesave më standarde për krijimin e playlist-ave, si ato të bazuara në zhaner ose kornizë kohore, përdorimi i AI nga Spotify do të thotë që njerëzit mund të kërkojnë një shumëllojshmëri më të gjerë të playlist-ave të personalizuara.

Kërkesat mund të referojnë të gjitha llojet e gjërave, si vende, kafshë, aktivitete, personazhe filmash, ngjyra ose emoji. Megjithatë, kompania vëren se playlist-at më të mira krijohen duke përdorur udhëzime që përmbajnë një kombinim të zhanerave, disponimeve, artistëve dhe dekadave. Pasi të krijohet playlist-a, përdoruesit mund të përdorin më pas AI për të rishikuar dhe përmirësuar rezultatin përfundimtar duke lëshuar komanda si “më pak optimiste” ose “më shumë pop”. Përdoruesit gjithashtu mund të rrëshqasin majtas mbi çdo këngë për t’i hequr ato nga playlist-a.

Për sa i përket teknologjisë, Spotify thotë se po përdor modele të mëdha gjuhësore (LLM) për të kuptuar qëllimin e përdoruesit. Më pas, Spotify përdor teknologjinë e tij të personalizimit, informacionin që ka për historinë dhe preferencat e dëgjuesit, për të përmbushur kërkesat dhe për të krijuar një listë dëgjimi të personalizuar të krijuar nga AI për përdoruesin. Kompania përdor një sërë mjetesh të palëve të treta për përvojat e saj të AI dhe të mësimit të makinerive.

Spotify po zhvillon playlist-a me AI, ku inxhinierët Chris Messina dhe Alessandro Paluzzi ndanë pamjet e ekranit të kodit nga aplikacioni i Spotify që iu referuan playlist-ave të AI që ishin “bazuar në kërkesat e përdoruesve”.

 

spotify

 

Veçoria gjendet në skedën “Your Library” në aplikacionin e Spotify duke trokitur në butonin plus (+) në krye në të djathtë të ekranit. Shfaqet një menu kërcyese që tregon listën e luajtjes së AI si një opsion të ri krahas opsioneve ekzistuese “Playlist” dhe “Blend”.

Për të ruajtur një listë dëgjimi të AI, trokitni lehtë mbi butonin “Create” për ta shtuar atë në bibliotekë.

Kompania vëren se AI nuk do t’u përgjigjet kërkesave fyese ose atyre të fokusuara në ngjarje aktuale ose marka specifike.

Spotify ka investuar në teknologjinë AI për të përmirësuar shërbimin e tij të transmetimit për shumë muaj. Me lançimin e AI DJ, i cili u zgjerua globalisht vitin e kaluar, kompania përdori një kombinim të teknologjisë Sonantic dhe OpenAI për të krijuar një version artificial të zërit të partneriteteve kulturore të Spotify, Xavier “X” Jernigan, i cili prezanton përzgjedhje të personalizuara të këngëve.

Përpara listave për luajtje të AI, Spotify lançoi një veçori të ngjashme, Niche Mixes, që i lejonte përdoruesit të krijonin lista dëgjimi të personalizuara duke përdorur kërkesat, por produkti nuk përdorte teknologjinë e AI dhe ishte më i kufizuar për sa i përket të kuptuarit të gjuhës.

techcrunch.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0