Burri që u martua me një hologram, nuk mund të komunikojë më me bashkëshorten e tij virtuale - Business Magazine Albania

Burri që u martua me një hologram, nuk mund të komunikojë më me bashkëshorten e tij virtuale

Fiktoseksualiteti është termi që përdoret për të përshkruar ata njerëz që tërhiqen seksualisht nga personazhet e trilluar dhe në Japoni pak nga pak bëhet trend, deri në atë masë sa që ka kompani që zhvillojnë teknologji për t’u ofruar përdoruesve çifte holografike.

Akihiko Kondo e çoi dashurinë e tij për një personazh imagjinar një hap më tej duke mbajtur një ceremoni celebrimi me Hatsune Miku, një këngëtare virtuale e cila ka luajtur në disa videolojëra dhe madje ka shoqëruar Lady Gaga-n në turneun e saj botëror. Ceremonia u zhvillua në vitin 2019, pasi burri ishte në gjendje të komunikonte me hologramin nëpërmjet Gatebox, një kompani që zhvillon pajisje për të treguar holografikisht personazhe që nuk ekzistojnë.

Në atë kohë Akihiko dhe Hatsune monopolizuan titujt e gazetave dhe mediave dhe tani e bëjnë përsëri sepse mbështetja për softuerin Gatebox që lejonte ndërveprimin e burrit me gruan e tij virtuale, nuk është më i disponueshëm dhe për të njëjtën arsye, nuk mund të komunikojë më me të. Sipas gazetës japoneze The Mainichi, Kondo thotë se marrëdhënia e tij me hologramin e ndihmoi të kapërcejë një depresion të thellë të shkaktuar nga puna dhe frika nga refuzimi shoqëror. I përballur me pamundësinë për të vazhduar komunikimin me të, burri ka thënë: “Dashuria ime për Mikun nuk ka ndryshuar. E bëra ceremoninë e martesës sepse mendova se mund të isha përgjithmonë me të”. Kudo që ai dëshiron që ajo të shkojë, shoqërohet nga një modele me përmasa reale të Hatsune Miku dhe shpreson të komunikojë me të në një farë mënyre në të ardhmen e afërt.

Marrëdhënie virtuale fiktive, ideale për metaversin?
Edhe pse marrëdhënia midis Akihiko dhe Hatsune Miko duket e çuditshme, ne mund t’i shohim më shpesh falë zhvillimit me ritëm të shpejtë të mjediseve metaverse dhe dixhitale. Në disa vende, seksualiteti imagjinar bëhet i zakonshëm, pasi një industri e tërë e gjenerimit të përmbajtjes sillet rreth tij. Por për sa kohë që këto marrëdhënie varen nga hardueri dhe softueri që mund të vjetërsohen ose të varen nga përmirësimet, ato do të mbeten jetëshkurtër.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0