Salesforce të enjten njoftoi të dhëna të reja dhe zgjidhje të inteligjencës artificiale për punonjësit e kujdesit shëndetësor që mund të ndihmojnë në zvogëlimin e ngarkesave të tyre të rënda administrative.
Mjeti i parë quhet Einstein Copilot: Health Actions, dhe do të lejojë mjekët të rezervojnë takime, të përmbledhin informacionin e pacientit dhe të dërgojnë referime duke nxitur AI me gjuhë bisedore, sipas një njoftimi. Salesforce njoftoi gjithashtu Assessment Generation, i cili do t’i lejojë organizatat të digjitalizojnë vlerësimet shëndetësore si anketat pa pasur nevojë t’i shtypin ose kodojnë ato manualisht, thuhet në njoftim.
Të dyja veçoritë janë ndërtuar në Platformën Einstein 1 të kompanisë, të cilën organizatat shëndetësore mund ta përdorin për të sjellë të dhëna mjekësore nga burime të ndryshme si sistemet e pretendimeve të sigurimit dhe të dhënat elektronike shëndetësore në një vend.
Detyrat administrative intensive të punës si regjistrimi i dokumenteve janë një problem i madh për punonjësit e kujdesit shëndetësor. Është një nga nxitësit kryesorë të burnout-it të mjekëve, sipas një sondazhi të fundit nga Athenahealth. Më shumë se 90% e mjekëve raportojnë se ndihen “burnout” rregullisht, të gjetura nga sondazhi, dhe 64% e mjekëve thanë se ndjehen të mbingarkuar nga kërkesat administrative.
Lexo edhe: Docere App, startupi shqiptar i shëndetësisë në Kanada dhe SHBA
Ngarkesa e punës në zyrë shpesh ndërlikohet sepse të dhënat e kujdesit shëndetësor ruhen në shumë baza dhe formate të ndryshme të të dhënave, duke e bërë të vështirë dhe kërkon kohë për klinikët që të gjurmojnë informacionin e nevojshëm. Si rezultat, unifikimi i të dhënave në sistemet e kujdesit shëndetësor është një mundësi në rritje për kompanitë e teknologjisë si Google , Shërbimet e Amazon Web dhe Salesforce, të cilat ofrojnë mjete të menaxhimit të marrëdhënieve me klientët (CRM) të bazuara në cloud. Salesforce tha se mjekët mund të përdorin Einstein Copilot: Health Actions për të gjeneruar një përmbledhje të pacientit që përfshin detaje si medikamentet e pacientëve, kërkesat e shërbimit klinik, diagnozat dhe testet. Duke gjeneruar një përmbledhje me AI, mjekët nuk do të kishin më nevojë të shpenzojnë kohë duke kërkuar të gjithë ata komponentë në mënyrë të pavarur.
Salesforce tha se mjeti i tij i Gjenerimit të Vlerësimit do të jetë përgjithësisht i disponueshëm këtë verë dhe Einstein Copilot: Health Actions do të jetë i disponueshëm për përdorim në fund të vitit. Të gjitha tiparet dhe funksionalitetet Einstein Copilot pritet gjithashtu të jenë në përputhje me rregulloret e HIPAA që nga kjo verë, shtoi kompania.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.