Startup-i i pijeve energjike Odyssey siguron investim prej 6 milion dollarësh për të shkallëzuar prodhimin dhe ndërtuar praninë në treg - Business Magazine Albania

Startup-i i pijeve energjike Odyssey siguron investim prej 6 milion dollarësh për të shkallëzuar prodhimin dhe ndërtuar praninë në treg

Odyssey, një prodhues i pijeve energjike funksionale me bazë kërpudhat, mblodhi 6 milionë dollarë të tjera në një investim në kapital për t’i dhënë asaj 14 milionë dollarë në financim total që nga lançimi i pijes së parë dy vjet më parë.

Produktet e Odyssey shfrytëzojnë përfitimet shëndetësore të kërpudhave Lion’s Mane dhe Cordyceps për të prodhuar një pije që kombinon një nxitje energjie me 2,750 miligramë kërpudha për të ofruar qartësi njohëse dhe fokus.

Scott Frohman, themeluesi dhe CEO i Fort Lauderdale, Odyssey me bazë në Florida, mësoi fillimisht për përfitimet e disa kërpudhave nga një mik që bënte një pluhur kërpudhash për ta përzier me pije.

“Fillova ta shtoja në kafenë time dhe kuptova se gjithçka ishte më e qartë. Pjesa më e mirë ishte kur shkova në punë, kuptova se nuk kisha nevojë për atë filxhanin e dytë të kafesë. Për më tepër, thjesht ndjeva se isha më i pranishëm dhe isha në gjendje të fokusohesha te puna ime”, tha ai.

Megjithatë, Frohman nuk i pëlqeu saktësisht se si pluhuri ndikoi në shijen dhe strukturën e pijeve, dhe preferoi një shpërndarje të pijeve energjike, kështu që ai filloi të punojë në Odyssey në 2021. Sot, kompania përfshin shije si Passion Fruit Orange /Mango, Limonadë me fruta Dragon dhe Lemon Twist Blackberry.

Energjia në pije vjen nga një kombinim i L-Theanine, xhensen dhe kafeinës së çajit jeshil. Dhe ka më pak sheqer të shtuar për të ndihmuar në minimizimin e zhvillimeve dhe përplasjeve të sheqerit që zakonisht lidhen me pijet tradicionale energjike, tha Frohman. Për ata që duan edhe më shumë një rritje të kafeinës, kompania së fundmi prezantoi linjën Odyssey 222 me 222 miligramë kafeinë përveç kërpudhave.

Mbi 5,000 dyqane, duke përfshirë Publix, CVS, GNC, Erewhon, 7-Eleven, Thrive Market, Wegmans dhe Bristol Farms mbajnë produkte Odyssey. Frohman nuk dha matës të rritjes, por tha se kompania po sheh rritje të shitjeve në terma të 3 deri në 5 kanaçe në javë që shiten.

Rritja në industrinë funksionale të pijeve u përshpejtua vitet e fundit pasi konsumatorët kërkonin gjithnjë e më shumë ushqime më të shëndetshme.

Odyssey i bashkohet gjithashtu një liste të gjatë të kompanive që përdorin kërpudhat dhe miceli, rrënja e kërpudhave, për të bërë gjithçka, nga proteinat alternative, materialet e ngjashme me lëkurën e deri te materialet e ndërtimit. Kompanitë si Infinite Roots madje po rrisin kërpudha për qëllime komercializimi.

“Meqënëse koha është pa dyshim e duhura, miceli mund të fitojë mbi konsumatorët me shije, përfitime ushqyese, funksionale, të shkallëzuara dhe të lidhura me ndikimin”, tha CTO PeakBridge Maya Schushan Orgad në një përmbledhje të tendencave të miceli .

Ndërkohë, raundi i ri i financimit të Odyssey përfshin investitorin strategjik Richard Laver nga Rocket Beverage Group, i cili i bashkohet një grupi palësh ekzistuese të interesit që kontribuojnë me 50% të shumës totale të mbledhur.

Frohman planifikon të ndajë kapitalin drejt inventarit për të vazhduar shpërndarjen dhe punësimin në fushat e shitjeve dhe marketingut.

“Ne nuk e shohim këtë vetëm si një produkt, por një lëvizje të tërë”, tha Frohman.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0