A keni fjetur mirë? Samsung përgjigjet nëpërmjet studimit global mbi shëndetit e gjumit - Business Magazine Albania

A keni fjetur mirë? Samsung përgjigjet nëpërmjet studimit global mbi shëndetit e gjumit

gjumi

Sot, gjithnjë e më shumë po i japin përparësi cilësisë së gjumit, pasi luan një rol të rëndësishëm në shëndet. Interesi në rritje për të pasur një gjumë cilësor është i qartë nga tendencat e fundit të vërejtura me aplikacionin Samsung Health. Gjatë dy viteve të fundit, ka pasur një rritje prej 182%  në numrin e përdoruesve që gjurmonin në mënyrë aktive rutinën e gjumit të paktën një herë në javë për një vit. Megjithatë, pavarësisht kësaj, pyetja mbetet: a kemi fjetur mirë?

Samsung vendosi t’i përgjigjet kësaj pyetjeje duke kryer një nga studimet më të mëdha referuar shëndetit të gjumit të ndërmarrë ndonjëherë  duke analizuar 716 milionë netë sjellje të gjumit nga përdoruesit e Samsung Health në mbarë botën. Megjithëse interesi për shëndetin e gjumit personal ka qenë në rritje, ndërsa realiteti i pafat është se cilësia e gjumit që njerëzit marrin çdo natë, në fakt, bie. Bota po përballet me një dilemë gjumi.

Të gjithë flem më pak dhe me cilësi të ulët

Në të gjithë globin, kohëzgjatja mesatare e gjumit ka rënë nga 7 orë e 3 minuta në 6 orë e 59 minuta globalisht  duke ulur kështë normën prej 7 orësh të rekomanduar nga Fondacioni Kombëtar i Gjumit.

Një aspekt tjetër shqetësues është rritja e kohës së zgjuar gjatë gjumit, duke çuar në një rënie të efikasitetit të gjumit një faktor kyç në cilësinë e gjumit që gjurmohet duke llogaritur raportin e kohës aktuale të gjumit me kohën totale të kaluar në shtrat çdo natë.

Sot, gjithnjë e më shumë po i japin përparësi cilësisë së gjumit, pasi luan një rol të rëndësishëm në shëndet. Interesi në rritje për të pasur një gjumë cilësor është i qartë nga tendencat e fundit të vërejtura me aplikacionin Samsung Health. Gjatë dy viteve të fundit, ka pasur një rritje prej 182%  në numrin e përdoruesve që gjurmonin në mënyrë aktive rutinën e gjumit të paktën një herë në javë për një vit. Megjithatë, pavarësisht kësaj, pyetja mbetet: a kemi fjetur mirë?

Samsung vendosi t’i përgjigjet kësaj pyetjeje duke kryer një nga studimet më të mëdha referuar shëndetit të gjumit të ndërmarrë ndonjëherë  duke analizuar 716 milionë netë sjellje të gjumit nga përdoruesit e Samsung Health në mbarë botën. Megjithëse interesi për shëndetin e gjumit personal ka qenë në rritje, ndërsa realiteti i pafat është se cilësia e gjumit që njerëzit marrin çdo natë, në fakt, bie. Bota po përballet me një dilemë gjumi.

Të gjithë flem më pak  dhe me cilësi të ulët

Në të gjithë globin, kohëzgjatja mesatare e gjumit ka rënë nga 7 orë e 3 minuta në 6 orë e 59 minuta globalisht  duke ulur kështu normën prej 7 orësh të rekomanduar nga Fondacioni Kombëtar i Gjumit.

Një aspekt tjetër shqetësues është rritja e kohës së zgjuar gjatë gjumit, duke çuar në një rënie të efikasitetit të gjumit  një faktor kyç në cilësinë e gjumit që gjurmohet duke llogaritur raportin e kohës aktuale të gjumit me kohën totale të kaluar në shtrat çdo natë.

Ky raport nuk kishte kufizime në faktorët demografik apo rajon specifik. Ka pasur një rënie të raportuar në kohëzgjatjen dhe efikasitetin e gjumit në të gjitha gjinitë, grupmoshat dhe rajonet e studiuara:

  • Megjithëse efikasiteti i gjumit vazhdon të jetë në rënie për meshkujt, femrat përjetuan uljet më të dukshme gjatë vitit të kaluar.
  • Raporti demografik tregoi një rënie më të madhe në efikasitetin e gjumit. Veçanërisht, individët e moshës mbi 70 vjeç pësuan një rënie gati dy herë më shumë se ajo e vërejtur tek ata në të 20-at e tyre.
  • Amerika e Veriut dëshmoi rënien më të madhe në efikasitetin e gjumit. Azia ruajti nivelin më të ulët.
  • Jashtë Evropës dhe Amerikës së Veriut, të gjitha rajonet e tjera kishin më pak se shtatë orë kohëzgjatje gjumi.

 

Mungesa e gjumit ka ndikim të lartë tek të rinjtë

Modelet e paqëndrueshme të gjumit ndikojnë gjithashtu në cilësinë e gjumit. Borxhi i gjumit një masë e mospërputhjes së gjumit që indekson hendekun midis sasisë së gjumit gjatë ditëve të javës në krahasim me fundjavat, gjithashtu kontribuon negativisht në problemet globale të gjumit.

Mungesa e gjumit është më e lartë tek të rinjtë  grupmosha në të 20-at kishin gati dyfishin e borxhit të gjumit sesa ata në të 70-at: 49 minuta kundrejt 29 minutave, respektivisht. Sipas rajonit, Azia ka mungesën më të vogël të gjumit me 41 minuta, ndërsa Amerika Latine ka mungesën më të gjatë të gjumit me 47 minuta. Në nivel global, njerëzit flenë mesatarisht 44 minuta më shumë në fundjavë.

Duke numëruar pinguinët, jo duke numëruar delet

Në një përpjekje për të fituar një pasqyrë më të thellë mbi modelet mbizotëruese globale të gjumit, Samsung filloi të analizojë dhe kategorizojë në programin Sleep Animals, lloje të ndryshme të gjumit në disa disa lloje kafshësh të ndryshëm. Secila nga tetë kafshët përfaqëson një model të veçantë gjumi me karakteristika unike që lidhen me kohëzgjatjen e gjumit, qëndrueshmërinë dhe kohën e zgjimit, të gjithë këto element ndikojnë në cilësinë e gjumit.

Është interesante se shumica e individëve në mbarë botën u identifikuan më së afërmi me stilet e gjumit të “Pinguinëve” që përbëjnë një të tretën e pjesëmarrësve. Ata mbajnë ritme të shëndetshme, por shpesh përjetojnë ndërprerje gjatë gjumit, duke kontribuar në uljen e efikasitetit të gjumit. Ky model përputhet me tendencën rënëse të vërejtur gjatë vitit të kaluar. Kërkon të dhëna rreth gjumit për të paktën 7 ditë, duke përfshirë 2 ditë pushim.

  • Përdoruesit e moshuar panë përqindje më të larta të “Drerit”, që do të thotë një person me kohëzgjatje më të shkurtër të gjumit dhe kohë më të larta zgjimi. Pothuajse 40% e atyre në të 70-at e tyre ishin identifikuar me “Drerin ” si kafshë të fjetur, që është pothuajse 10 herë më shumë se ata në të 20-at e tyre. Raporti i kafshëve tregoi një rritje të qëndrueshme ndërsa grupmosha u rrit.

• Njerëzit në të 20-at e tyre përveç përfaqësimit më të lartë të identifikuar si “Iriqë ” krahasuar me grupmoshat më të vjetra. Kjo kategori ka probleme me konsistencën e gjumit dhe përbëhet gjithnjë e më e përhapura në grupmoshën e të rinjve.

Si zakonet e vogla mund të ofrojnë një gjumë cilësor

Përveç Sleep Animals, ekzistojnë një sërë programesh Sleep Coaching që synojnë të përmirësojnë cilësinë e gjumit. Ata udhëhiqen nga besimi i fortë se krijimi i ndryshimeve të vogla të zakoneve ditore mund të rezultojë në cilësi më të mirë të gjumit. Ky program siguron një muaj stërvitje motivuese gjumi të përshtatur sipas llojit unik të gjumit të kafshëve të përdoruesve pikërisht në kyçin e dorës së tyre  duke përfshirë, por pa u kufizuar në ngritjen shpejt nga shtrati në mëngjes, zgjimin e rregullt, të qenit aktiv gjatë ditës , dhe zakone të tjera pozitive. Me seritë Galaxy Watch6 dhe Samsung Health, arrini gjumë më të shëndetshëm me një kuptim më të mirë të modeleve tuaja të gjumit dhe motivimeve apo stërvitjeve të personalizuara.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0