Google Maps po shndërrohet në "Search" – falë AI - Business Magazine Albania

Google Maps po shndërrohet në “Search” – falë AI

Google Maps po shndërrohet në "Search" – falë AI

Google po shton një sërë veçorish të reja të fuqizuara nga AI në Maps, duke përfshirë navigim më gjithëpërfshirës, udhëzime më të lehta për t’u ndjekur dhe rezultate kërkimi të organizuara më mirë. Rezultati përfundimtar është një përvojë që ka të ngjarë t’u kujtojë shumë përdoruesve Google Search.

Disa nga këto lajme tashmë janë lancuar, si Immersive View, i cili tani po vjen në më shumë qytete. Aspekte të tjera synojnë të përmirësojnë veçoritë e disponueshme më parë, si disponueshmëria e stacionit të karikimit EV.

Por, përfitimi më i madh është se Google dëshiron që Maps të jetë më shumë si “Search”: një vend ku njerëzit padyshim mund të vijnë për të marrë udhëzime ose të gjejnë kafene dhe karikues EV, por gjithashtu të vendosin pyetje të paqarta si “gjethja e vjeshtës”, “latte art” ose “gjëra”për të bërë në Tokio” dhe për të marrë një mori të tërë hitesh të dobishme. Google tha se dëshiron që njerëzit të përdorin Maps për të zbuluar vende ose përvoja të reja, të gjitha ndërsa janë nën kujdesin e algoritmit të tij të plotfuqishëm.

Inteligjenca artificiale ka përmirësuar me të vërtetë mënyrën se si ne hartojmë, “tha Chris Phillips, nënkryetar dhe menaxher i përgjithshëm i Geo, ekipi në Google që përfshin të gjitha produktet e tij të hartës së vendndodhjes gjeohapësinore. “Luan një rol kyç në çdo gjë, duke ju ndihmuar të lundroni, [të ndihmoni] të udhëtoni, të zbuloni restorante të reja, ku të shkoni, kur të shkoni. Të gjitha këto janë vendime vërtet të rëndësishme që njerëzit po marrin gjatë gjithë kohës.”

Me Google të bllokuar në një konkurrencë të ngushtë me Apple, Microsoft dhe të tjerë rreth përdorimit të AI, kompania po përdor produktet e saj më të njohura dhe më të njohura, si Google Maps, për ta ndihmuar atë të mbajë një këmbë përpara rivalëve të saj. Dhe ndërsa Google Search bëhet më i drejtuar nga AI, është e natyrshme që këto produkte të tjera të ndjekin një drejtim të ngjashëm.

E ardhmja e Google Maps, sipas Phillips, është një produkt që është më “vizual dhe zhytës”, por gjithashtu ai që ju ndihmon të bëni “zgjedhje më të qëndrueshme”, si ngasja e tranzitit ose biçikleta. Google po zgjeron gjithashtu ofertat e saj API për zhvilluesit, qytetet dhe veçanërisht kompanitë e automobilave, në mënyrë që ata të mund të modifikojnë dhe përmirësojnë Maps për përvojën e navigimit në makinë.

Lexo edhe:Digjitalizimi i Mikrofinancës: Nxitës i përfshirjes dhe qëndrueshmërisë financiare në Shqipëri

Një nga mënyrat se si Google po përdor AI për t’i bërë Maps më shumë si “Kërkimi”, është të analizojë “miliarda” foto të ngarkuara nga përdoruesit për t’i ndihmuar njerëzit të gjejnë artikuj të rastësishëm, si kafenetë që ofrojnë latte me fytyra panda, tha Miriam Daniel, drejtuese e ekipit të Google Maps. . Njerëzit mund të shkruajnë pyetje specifike në Maps, njësoj siç bëjnë me “Kërko”, dhe të marrin një listë rezultatesh për bizneset ose vendndodhjet në afërsi që përputhen me pyetjen bazuar në një analizë në kohë reale të fotove të përdoruesve.

“Për t’ju dhënë frymëzim kur ju nevojitet, ne do të organizojmë më mirë rezultatet e kërkimit për këto pyetje të gjera,” tha Daniel.

theverge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0