Folës nga tre kontinente vijnë në konferencën SERP 2023 dedikuar SEO - Business Magazine Albania

Folës nga tre kontinente vijnë në konferencën SERP 2023 dedikuar SEO

Konferenca SERP 2023 – konferenca kyçe e SEO-së në Evropën Lindore, do të mbahet më 12 tetor në Sofje. Ngjarja do të sjellë mbi 500 pjesëmarrës nga Evropa Lindore, të cilët përfaqësojnë ekosistemin e tregtisë elektronike në tërë rajonin. Tema e këtij viti është: “Praktikat e SEO-së pa kufij” dhe fokusi i saj do të jetë në ndryshimet e ardhshme të algoritmeve të Google dhe teknologjitë e reja që dalin me shpejtësi, si inteligjenca artificiale (IA), që po ndryshon thellësisht SEO-në.

Më 12 tetor, 15 ekspertë të lartë nga 3 kontinente do t’u përgjigjen pyetjeve më të shpërndara në botën e optimizimit të motorit të kërkimit në faqet e internetit. Ata do të flasin për inteligjencën artificiale (IA) dhe përdorimin e saj në SEO, marketingun dhe promovimin, si dhe për të ardhmen e tregtisë elektronike. Bashkë me specialistët e provuar në fushën e SEO-së, do të jenë edhe themelues biznesesh – njerëzit që, me SEO-në e tyre të suksesshme, arritën të zhvillojnë brandet e tyre dhe të rrisin të ardhurat e tyre me mbi 10 herë.

Në mesin e folësve në konferencën SERP 2023 janë emrat e njohur botërorë: Judith Lewis, Hristina (Tina) Mangelova, Koray Tuğberk GÜBÜR, Natalia Witczyk, Craig Campbell, Begum Kaya, Dido Grigorov.

Judith Lewis është themeluese e DeCabbit Consultancy. Judith është një këshilltare ndërkombëtare e njohur, folëse, shkrimtare, trajnuese, blogere, këshilltare për median dixhitale dhe gjyqtare në çmimet kryesore të kërkimit në industrinë globale, dhe ka bërë këtë çdo vit që nga themelimi i tyre. Ajo është një folëse dhe trajnuese e rregullt në të gjithë botën për SEO, strategjinë e përmbajtjes, ndërtimin e lidhjeve, median e paguar dhe strategjinë dixhitale dhe njihet nga kolegët e saj si një nga njerëzit më të ndikshëm në industrinë dixhitale të Mbretërisë së Bashkuar.

Hristina (Tina) Mangelova është Drejtoreshë e SEO-s dhe Marketingut të Përmbajtjes te Growth Skills. Tina është një specialist SEO me një histori të provuar të rritjes organike si menaxhere brenda dhe këshilltare e jashtme në botën e shpejtë të teknologjisë në New York City. Kurioziteti i saj për të eksploruar efektet e teknologjive dixhitale në sjelljen e njerëzve, kulturat globale dhe tendencat e reja është ushqyer nga përvoja e saj në antropologji dhe shkencë kompjuterike.

Koray Tuğberk GÜBÜR është themelues dhe pronar i Holistic SEO & Digital. Koray Tuğberk publikon Studime rasti të SEO-s, Kërkime dhe Teste të Detajuara A/B bashkë me rezultatet e tyre. Koray merr pjesë rregullisht në webinare, konferenca dhe ngjarje të lidhura me SEO-në. Ai fokusohet në Shkencën e të Dhënave, Mësimin e Makinave, Zhvillimin e Faqeve të Internetit, Kërkimin Kontekstual të Bazuar në Entitete, Krijimin e Rrjeteve të Përmbajtjes Semantike, dhe Marketingun, Brandimin dhe Menaxhimin e Rufes.

Natalia Witczyk është një këshilltare freelance e SEO-s. Ajo specializohet në SEO Teknik dhe Ndërkombëtar, punon në strategjitë e SEO-s për disa nga faqet më të mëdha ndërkombëtare në Google, Yandex dhe Baidu. Origjinale nga Polonia, përvoja e saj vjen nga ana e agjencisë, me një përvojë të gjerë, fillimisht në Mbretërinë e Bashkuar dhe për 7 vitet e fundit në Barcelonë. Natalia është anëtare aktive e Komunitetit Mujeres en SEO (Grupeve të Grave në SEO) dhe gjyqtare e çmimeve të industrisë.

Craig Campbell është Trajner dhe Këshilltar SEO te Craig Campbell Company. Ekspert i Marketingut Dixhital, pronar i biznesit dhe autor, me bazë në Glasgow dhe me 18 vjet përvojë në SEO. Ai është një folës i rregullt në konferenca të mëdha në të gjithë botën. Craig është një nga SEO-t më të njohur në biznes.

Begum Kaya është themeluese dhe këshilltare SEO te BK Solutions, si dhe moderatore e Serisë së Mendimeve të SEO Opinionated me The Gray Dot Co. Ajo filloi karrierën në një agjenci në Stamboll, specializuar në SEO-në teknike për biznese B2B dhe tregtare elektronike. Nga atëherë, ka zgjeruar ekspertizën e saj në skenën ndërkombëtare, duke ofruar zgjidhje dhe këshillim dixhital për kompani të konsoliduara në të gjithë botën.

Dido Grigorov është specialist i SEO-s me pothuajse 20 vjet përvojë profesionale. Ai është kreu i SEO-s së Serpact. Karriera e tij në SEO nisi në Amerikë dhe Angli, pasuar nga projekte në Gjermani, Zvicër, Austri, Francë, Itali dhe shumë vende të tjera. Fokusi dhe interesimi i tij kryesor janë Kërkimi i Tekstit, Mësimi i Makinave, Inteligjenca Artificiale, Patentat e Google, Strategjitë e Marketingut të Përmbajtjes, SEO Teknika, Struktura e të Dhënave dhe Algoritmet, Programimi në Python, Golang dhe C++.

Si do të duket SERP për miliona biznese në Google dhe Bing?
Miliona marketerë online dhe kompani të gjenerimit të klientëve përdorin Google dhe Bing. Ndryshimet e mëdha të njoftuara nga Bing në lidhje me ChatGPT dhe Google po ndryshojnë dhe po riformatojnë tregun për kanalin më të mirë konvertues në historinë e marketingut dixhital – Trafikun Organik (SEO).

Konferenca do të diskutojë temat e nxehta si:
• A po penalizon Google përmbajtjen e krijuar nga IA, pasi motori i kërkimit do të fuqizohet së shpejti nga inteligjenca artificiale?
• Çfarë hapash mund të ndërmarrë një biznes për një dukje më të mirë në rezultatet e kërkimit të Google?
• Cili është rreziku nëse biznesi nuk bën asgjë dhe pret ndryshimet?
• A duhet ta kthejmë vëmendjen te Bing?
• Si të ndajmë buxhetet tona të marketingut dixhital?

Temat kryesore të fokusuara në programin e këtij viti prezantohen në 5 panele:
• SEO Teknik;
• SEO për Tregtinë Elektronike;
• IA dhe SEO;
• Python dhe SEO;
• E ardhmja e SEO-s.

SERP Conf. 2023 është për ata që kërkojnë njohuri reale dhe sfida të vërteta. Për ata që konsiderojnë SEO-në një botë të mundësive të pafund! Për ata me një frymë të garës dhe teknologjinë si një thirrje! Konferenca është një mundësi për biznese dhe sipërmarrës në internet për të çuar biznesin e tyre në një nivel tjetër dhe për të krijuar partneritete ndërkombëtare.

Organizatori për të tretën vit radhazi i SERP Conf. 2023 është agjencia e SEO-s Serpact. Konferenca mbështetet nga partnerët e industrisë: Ecommerce Europe, Shoqata e Tregtisë Elektronike Shqiptare, Shoqata e Tregtisë Elektronike Bullgare (BEA), GPeC Rumani, Shoqata e Tregtisë Elektronike Maqedonase dhe të tjerë.

Merrni 20% zbritje në çmimin e biletës me kodin e promocionit: AECA-SERPCONF-20
Çmimet rriten më 1 shtator.
Për më shumë informacion dhe regjistrim, vizitoni faqen e internetit të konferencës: https://serpconf.com

Për agjencinë e SEO-s Serpact

Serpact u themelua në vitin 2016 dhe sot, 7 vjet më vonë, ekipi i saj përbëhet nga 22 profesionistë të talentuar që punojnë dhe zhvillohen në kompani. Së bashku me themeluesin Nikola Minkov, të gjithë ata janë arsyeja pse Serpact u bë një nga agjencitë kryesore të SEO-s në Bullgari dhe Evropë, dhe u vendos në skenën botërore.
Deri më tani, ekipi i agjencisë është krenar me mbi 2,500 projekte të suksesshme të SEO-s, dhe falë tyre, Serpact ka fituar 14 çmime ndërkombëtare nga konkursët prestigjiozë si Global Search Awards, European Search Awards, Clutch, Web Excellence Awards, Vega Awards dhe më shumë. Shumica e çmimeve janë fituar pikërisht për sukseset dhe arritjet me klientët e tyre.
Serpact është anëtar i plotë i Shoqatës së Tregtisë Elektronike Bullgare dhe anëtar i Bordit Drejtues.
Mësoni më shumë rreth Serpact >> https://serpact.com/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0