Meta pati më shumë se 30 milionë përdorues brenda më pak se një dite pas lansimit. “Aplikacioni i bisedës bazuar në tekst”, siç e përshkruan Zuckerberg, lejon përdoruesit të krijojnë postime me gjatësi deri në 500 karaktere që mund të përfshijnë linqe, si dhe bashkëngjitje foto ose video. Me Threads, Meta ka një mundësi të vërtetë për të konkurruar me Twitter-in, veçanërisht nëse arrin të marrë përkrahjen e bizneseve.
Pra, çfarë dëshirojnë vërtetë kompanitë nga platforma e re?
1.Bëni reklamimin të lehtë
Çelësi për suksesin e Threads do të jetë aftësia e saj për të përdorur lidhjet që markat kanë tashmë në platformat e tjera. Ajo ofron këtë mundësi, duke lejuar përdoruesit të lidhin llogaritë e tyre në Instagram për të gjetur njerëzit me të cilët janë të lidhur në atë platformë për t’i ndjekur.
Nëse reklamuesit mund të bëjnë të njëjtën gjë, kjo do të ndihmonte në rritjen e biznesit. Paul Kelly, drejtor i inteligjencës komerciale Analytic Partners, beson se nëse Threads mund të jetë një “qendër e vetme për reklamim”, ku firmat mund të përshtatin përmbajtjen e tyre për përdoruesit e rinj të Threads që nga fillimi, bazuar në aktivitetin e tyre të mëparshëm në Facebook ose Instagram, kjo mund të japë avantazh të vërtetë për Meta-n.
2.Mbrojtja e markave
Eksperimenti i dështuar i Musk për Twitter Blue duhet të shërbejë si një mësim i mëtejshëm për Meta-n, thotë Chloe Platts, drejtoreshë llogarie për media sociale dhe inovacion në firmën e marrëdhënieve me publikun FleishmanHillard. Para blerjes së Musk-ut, verifikimi (i treguar nga një shenjë blu) bazohej nëse një llogari vlerësohej e “vlefshme” për verifikim. Kjo kishte problemet e veta, por tregonte se ishte e vështirë për të vjedhur personalitete ose marka të famshme në faqen.
Verifikimi i Musk-ut, që mbajti shenjën blu, bazohet nëse njerëzit dëshirojnë të paguajnë. Ata që paguajnë përfitojnë avantazhe si renditje prioritare në biseda dhe kërkim dhe aftësinë për të shënuar dosje si shënime të preferuara.
Lexo edhe: 3 mënyra se si Inteligjenca Artificiale nxit suksesin në biznes
3.Ofrimi i moderimit më të mirë të komunitetit
Në vend që të inkurajojë debatin e shëndetshëm dhe miqësor, angazhimi i pretenduar i Musk për “lirinë e fjalës” ka ndezur flakën për postime eksplicite. Një qasje shumë pak të rregulluar për moderimin e përmbajtjes ka çuar në miliona mesazhe negative, të cilat shumë marka gjejnë vështirësi të kalojnë. Shumë postime të kompanive sulmohen me fyerje dhe abuzime, por Twitter-i bën shumë pak për të ndjekur ato përgjegjës.
4.Rritni lëvizshmërinë dhe ndarjen e përmbajtjes
Rritja e shpejtë e Threads deri më tani është inkurajuese për bizneset. Mbi 30 milionë përdorues dhe duke vazhduar të rritet brenda më pak se një dite pas lansimit është një fillim i mirë, por ende ka punë për t’u bërë. Thelbësore do të jetë nëse këta përdorues do të qëndrojnë në platformë më gjatë dhe do ta përdorin atë rregullisht.
Gjithashtu është e rëndësishme aftësia për të lidhur përtej ndjekësve. Deri tani, Threads nuk ka një funksionalitet të ngjashëm me hashtag-un e Twitter-it, që lejon përdoruesit të grupojnë postimet e lidhura në një tregues të vetëm.
Aubrey Brooks, një analiste të dhënash te agjencia e marketingut të influencer-ëve Buttermilk, beson se të qenit në gjendje të filtrosh dhe kategorizosh përmbajtjen duhet të jetë një prioritet. Tools të dobishëm të Threads për markat, thotë ajo, do të përfshinin “tema të trendeve, hashtag-e dhe rekomandime për përmbajtje [të lidhura] që do të ndihmonin reklamuesit të përmirësojnë mesazhin e tyre dhe të rrisin dukshmërinë.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.