Pse Singapori është vendi i vetëm në botë që shet mish të...

Pse Singapori është vendi i vetëm në botë që shet mish të rritur në laborator

Singapori, dhe 2 restorante Huber’s Butchery dhe Bistro, janë të vetëmit në botë që ofrojnë mishin e kultivuar në menu-në e tyre. Mishi, i krijuar nga kompania e vendosur në Kaliforni, Eat Just, duket, ka erë dhe shijon si mish pule. Reagimet nga klientët janë të shkëlqyera. Eat Just pretendon që mishi i tyre i rritur në laborator është etik, i pastër dhe i miqësor ndaj mjedisit, pa kompromise në shije. Ndërsa miliarda dollarë investohen në industrinë e kultivimit të mishit, qëndrueshmëria e tij afatgjatë është ende e paqartë.

Që nga zbulimi i parë i burgerit të rritur në laborator në Londër në vitin 2013 (i cili kushtoi 330,000 dollarë për të krijuar), shumë kompani në të gjithë botën kanë hyrë në garën për të zhvilluar mish të kultivuar me çmime të arsyeshme. Megjithatë,  Eat Just është kompania e vetme që ka fituar miratim legjislativ për shitje publike në Singapori , vendi i vetëm që lejon shitjen e mishit të rritur në laborator. Megjithatë, mishi i kultivuar ende nuk është në dispozicion në shumicë.

Lexo: Investimet për Ballkanin Perëndimor, Shqipëria përfiton financimin e disa projekteve

Mishi i rritur në laborator, ndryshe nga produktet vegjetariane, është vërtet mish. Procesi përfshin nxjerrjen e qelizave nga një kafshë dhe ushqimin e tyre me proteina, sheqerna dhe yndyrna. Qelizat lejohen të ndahen dhe rriten, para se të vendosen në një bioreaktor të madh çeliku, i cili vepron si një tank fermentimi. Pas katër deri në gjashtë javësh, materialet “mblidhen” nga bioreaktori. Shtohet disa proteinë bimore, pastaj ato formohen, gatohen dhe shtypen në printera 3D për të fituar teksturën dhe formën e duhur.

 

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0