Pse puna në zyrë është kërcënimi i vërtetë për sigurinë kibernetike? - Business Magazine Albania

Pse puna në zyrë është kërcënimi i vërtetë për sigurinë kibernetike?

Nga Gleb Tsipursky

Ndërsa organizatat shqetësohen për rreziqet e mundshme të punës në distancë, studimi i ri sugjeron se rreziqet reale qëndrojnë brenda vetë zyrës. Kjo është gjetja nga një studim i ri nga Shkolla e Biznesit të Fermerëve në Universitetin e Miamit( The Farmer School of Business).

Studiuesit  zbuluan se punonjësit në distancë shfaqin një nivel më të lartë të ndërgjegjësimit për sigurinë kibernetike dhe marrin më shumë masa paraprake lidhur me sigurinë sesa kolegët  e tyre në zyrë. Kjo është e drejtë – puna nga shtëpia mund t’i bëjë punonjësit më vigjilentë kur bëhet fjalë për sigurinë kibernetike. 

Lexo: Specialistët e sigurisë kibernetike po kërkohen gjithmonë e më shumë

Imagjinoni të jeni në një anije lundrimi me një siguri të nivelit të lartë. Ju mund të ndiheni aq të sigurt sa të kaloni stërvitjen e sigurisë dhe të neglizhoni të mësoni vendndodhjen e varkave të shpëtimit. Punonjësit e zyrës, të rrethuar nga siguria e perceptuar e masave të sigurisë kibernetike të kompanisë së tyre, mund të kenë më pak gjasa të ndjekin praktikat më të mira dhe të marrin masat e nevojshme paraprake.

Studimi zbuloi gjithashtu se pajtueshmëria me politikën e sigurisë së informacionit luajti një rol të rëndësishëm në rritjen e ndërgjegjësimit të punëtorëve në distancë për sigurinë kibernetike. Kjo sugjeron që kompanitë duhet të kenë përparësi dhe të zbatojnë politikat e tyre të sigurisë për të siguruar që të gjithë punonjësit, qoftë në zyrë apo në shtëpi, të jenë të përgatitur në mënyrë të vazhdueshme për të trajtuar kërcënimet kibernetike.

Si përfundim;

Studimi nga Farmer School of Business në Universitetin e Miamit shërben si një rikujtim për organizatat që të rimendojnë qasjen e tyre ndaj sigurisë kibernetike në epokën e punës në distancë. Duke përqafuar përfitimet e punës në distancë, duke nxitur një kulturë të ndërgjegjësimit për sigurinë kibernetike dhe duke përshtatur strategjitë e tyre me mjedisin dixhital në zhvillim, kompanitë mund të sigurojnë mbrojtjen e aseteve të tyre të vlefshme dixhitale dhe të lundrojnë me besim në ujërat e pabesë të botës kibernetike.

Përmbledhur nga Business Magazine. Artikullin e plotë mund ta gjeni Këtu

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0