TikTok lançon një qendër të re për të ndihmuar markat të lidhen më mirë me audiencën e saj - Business Magazine Albania

TikTok lançon një qendër të re për të ndihmuar markat të lidhen më mirë me audiencën e saj

TikTok njoftoi se po lançon një “TikTok World Hub” të ri për markat, që është krijuar për t’i ndihmuar ata të mësojnë se si të lidhen me audiencën dhe të vihen re. Qendra përshkruan grupin e mjeteve të reklamimit dhe praktikave më të mira të TikTok-ut, kur bëhet fjalë për marketingun në platformën e tij.

Qendra përmban katër tema kryesore: brandimi, tregtia, performanca dhe kreativiteti. Temat e ndryshme përfshijnë video me drejtuesit e produkteve të TikTok dhe udhërrëfyesin e tyre për të ndihmuar në edukimin e markave mbi reklamat e TikTok. Përveç kësaj, TikTok ka përpiluar paketën e plotë të produkteve reklamuese, për të ndihmuar tregtarët të gjejnë mjetet që u nevojiten për të arritur potencialin e plotë të përmbajtjes dhe reklamave të tyre, thotë kompania.

Së bashku me qendrën e re botërore të TikTok, kompania prezantoi “TikTok Fundamentals”, e cili është një kornizë për markat për të përfituar sa më shumë nga fushatat e tyre reklamuese në TikTok.

Lexo: Bashkëthemeluesi i Apple: AI vështirëson dallimin e mashtrimeve

Nisja e qendrës së re erdhi pasi TikTok ka vazhduar rritjen e tij në fushën e reklamave. Gushtin e kaluar, kompania lançoi një paketë të re reklamash tregtare të quajtur “Reklamat e blerjeve” për ta bërë më të lehtë reklamimin e markave në platformë. Majin e kaluar, kompania lançoi një produkt reklamash të quajtur “Misioni i markës” që lejon krijuesit të lidhen me markat dhe ndoshta të marrin shpërblime për videot. Gjithashtu majin e kaluar, TikTok lançoi një zgjidhje reklamimi kontekstuale të quajtur “TikTok Pulse” për të joshur reklamuesit në platformën e tij, duke u dhënë atyre mundësinë për të shfaqur përmbajtjen e markave të tyre pranë videove më të mira në TikTok.

Duke pasur parasysh interesin e TikTok për të treguar veten si një platformë e-commerce, nuk është çudi që  po kërkon të tërheqë reklamuesit dhe të ndërtojë paketën e tij të reklamave.

Techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0