Ndryshe nga Mercedes, Volkswagen, Tesla dhe prodhues të tjerë që zhvillojnë makina elektrike, BMW nuk mendon se e ardhmja qëndron vetëm tek bateritë. Prodhuesi gjerman i makinave luksoze bëhet i pari në tregun vendas që nxjerr në treg një makinë me qeliza karburanti, edhe pse fillimisht në një seri të kufizuar.
BMW iX5 Hydrogen i ri mundësohet nga qelizat e karburantit në vend të një baterie të madhe, që do të thotë se nuk ka nevojë të presësh në stacionet e karikimit.
Hidrogjeni nga rezervuari i presionit të lartë shndërrohet në energji elektrike nga një reaksion kimik, dhe gazi i vetëm i shkarkimit është avulli i ujit.
500 kilometra me gjashtë kilogramë hidrogjen
Është larg teknologjisë së re, pasi Toyota, Honda dhe Hyundai e kanë teknologjinë në prodhim seri prej vitesh.
BMW është ende prodhuesi i parë gjerman që ka hyrë në këtë korsi dhe ka vendosur të paktën një flotë të vogël automjetesh në rrugë.
BMW tani po konverton 100 SUV X5 në energji hidrogjeni, e cila do të jetë qeliza më e fuqishme e karburantit në një makinë pasagjerësh deri më tani me një fuqi prej 170 kuaj fuqi.
Së bashku me baterinë tampon, ka një fuqi motori prej 401 kuaj fuqi.
Kjo i mundëson modelit X5 të përshpejtojë në 100 kilometra në orë në më pak se gjashtë sekonda dhe të arrijë një maksimum prej 180 kilometrash në orë.
E ushqyer nga gjashtë kilogramë hidrogjen brenda pak minutash, rrezja është mbi 500 kilometra, sipas BMW.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.