Pëlqimi i amerikanëve për platformat e mediave sociale është tragjikisht i ulët. Sipas një sondazhi të nëntorit 2021 Washington Post me më shumë se 1000 përdorues të internetit në SHBA, 72 përqind nuk i besojnë Facebook për të trajtuar me përgjegjësi informacionin dhe të dhënat e tyre personale.
Rreth 60 për qind nuk i besojnë aftësisë së TikTok dhe Instagram për ta bërë këtë, dhe më shumë se 82 për qind thonë se i shohin reklamat e synuara në internet që shihen në të gjitha platformat e mediave sociale si të bezdisshme, pushtim i hapësirës private dhe të padobishme. Këto ndjenja janë komplikuar më tej nga dështime të tilla si shkelja masive e të dhënave që Facebook përjetoi në 2022.
Tani më shumë se kurrë, njerëzit po kërkojnë alternativa të mediave sociale që i japin përparësi sigurisë dhe privatësisë, thotë Zaven Nahapetyan, një ekspert i mediave sociale dhe themelues i platformës së mediave sociale Web3 Niche.
Themeluesit e këtyre platformave të reja po i përgjigjen kësaj nevoje dhe po ndryshojnë lojën e mediave sociale në proces.
1. TRUE : temat e komunikimit privat pa reklama të synuara
Bret Cox lançoi aplikacionin social True me bazë në Mill Valley, Kaliforni në gusht 2022, duke shpresuar t’u ofrojë përdoruesve një hapësirë private pa reklama.
Në aplikacionin True, përdoruesit mund të komunikojnë duke përdorur temat publike ose private. Por temat private janë oferta thelbësore e True. Këto tema mund të jenë midis vetëm dy personave ose midis qindrave, por krijuesi i një bisede mund të ftojë njerëzit në të vetëm një nga një. Asnjë bashkëbisedim privat nuk mund të gjendet nëpërmjet një kërkimi në internet ose edhe nga përdorues të tjerë në aplikacion. Aplikacioni tani ka më shumë se 10,000 përdorues. True mori së fundi 15 milionë dollarë financim nga Paul Maritz, një ish-nënkryetar ekzekutiv në Microsoft.
2. BeReal: përmbajtje autentike dhe mesazhe krijuese
Konsumatorët e rinj nuk janë më të interesuar për imazhet super të kuruara. BeReal, një aplikacion fotografish që i nxit përdoruesit të postojnë një imazh të pandryshuar, të pafiltruar një herë në ditë, përdoret kryesisht nga të rriturit ndërmjet moshës 18 dhe 24 vjeç, sipas një raporti të Statista të gushtit 2022. Aplikacioni thuhet se është instaluar të paktën 20 milionë herë.
E themeluar nga ish-punonjësit e GoPro Alexis Barreyat dhe Kévin Perreau në dhjetor 2019, BeReal i lejon përdoruesit të shohin vetëm fotot e postuara nga miqtë e tyre.
3. Mastodon: përmbajtje e decentralizuar pa reklama
Që kur Elon Musk bleu Twitter-in për 44 miliardë dollarë në tetor 2022, shumë përdorues të Twitter janë grumbulluar në Mastodon, një platformë mikroblogimi pa reklama e lançuar nga zhvilluesi gjerman i softuerit Eugen Rochko në tetor 2016. Rochko thotë se platforma ka më shumë se një milion përdorues aktivë deri më tani.
4. Post: biseda domethënëse dhe artikuj lajmesh me pagesë
Noam Bardin, ish-CEO i degës së Google Waze, lançoi versionin beta të një alternative të Twitter të quajtur Post në nëntor 2022. Një muaj më vonë, Bardin njoftoi se më shumë se 610,000 njerëz ishin regjistruar për listën e pritjes të platformës.
Post synon të nxisë diskutime kuptimplote dhe të respektueshme midis miqve, të huajve, drejtuesve dhe ekspertëve të çështjeve. Por Bardin gjithashtu planifikon të nisë një burim vetëm lajmesh që do të paraqesë artikuj nga botues premium. Ky furnizim do t’i lejojë përdoruesit të shfletojnë me lehtësi lajmet më të fundit pa u abonuar në njësi mediatike individuale.
5. Diem: hapësira autentike për ndarjen e njohurive dhe komunitetin për gratë dhe njerëzit jobinarë
I lançuar në versionin beta në janar 2021, Diem është një motor kërkimi social i pari për privatësinë që lejon gratë dhe njerëzit jobinarë të diskutojnë përvojat e tyre dhe të ndajnë lajme dhe informacione drejtpërdrejt me njëri-tjetrin. Platforma, e krijuar nga CEO dhe bashkëthemeluesja Emma Bates, është krijuar për të luftuar titujt e klikimeve dhe përmbajtjen dizinformuese të prodhuara zakonisht për këtë audiencë.
Diem aktualisht ka rreth 3,000 përdorues dhe një listë pritjeje prej më shumë se 20,000./ INC.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.