Netflix do të shfaqë më shumë makina elektrike në prodhimet e saj. Partneritet me General Motors - Business Magazine Albania

Netflix do të shfaqë më shumë makina elektrike në prodhimet e saj. Partneritet me General Motors

Netflix dhe General Motors njoftuan sot se shërbimi i transmetimit do t’i bashkohet fushatës “Everybody In” të prodhuesit të automjeteve që synon të përshpejtojë adoptimin masiv të automjeteve elektrike. Si pjesë e partneritetit, shërbimi i transmetimit thotë se do të rrisë praninë e makinave elektrike në shfaqjet televizive dhe filmat e prodhuar nga Netflix, aty ku është e nevojshme gjatë vitit të ardhshëm, duke ndërmarrë gjithashtu hapa për të mundësuar prodhime më të qëndrueshme.

Për të nisur aleancën e re, të dy kompanitë do të transmetojnë një reklamë të re gjatë Super Bowl më 12 shkurt që do të shohë Will Ferrell të hyjë në botën e disa prej shfaqjeve dhe filmave të njohur të Netflix, duke përfshirë “Army of the Dead” dhe “Squid Game” në automjete të ndryshme elektrike nga General Motors.

EV-të e prodhuesit të automjeteve do të shihen gjithashtu në shfaqje dhe filma të zgjedhur të Netflix, duke përfshirë “Love Is Blind”, “Queer Eye” dhe “Unstable”, të cilat do të shfaqin përkatësisht Chevrolet Bolt EUV, GMC HUMMER EV Pickup dhe Cadillac LYRIQ.

Lexo edhe: S’ka më ‘ofertë’ paguaj 1 merr 2. Netflix merr masa.

Një zëdhënës i GM tha për TechCrunch se kompania nuk po paguan Netflix për vendosjen e automjeteve të saj në përmbajtjen e shërbimit të transmetimit. Ndërsa GM është një partner në nivelin e mbështetur nga reklamat e Netflix, kompania tha se aleanca strategjike midis dy kompanive është e ndarë nga çdo marrëveshje reklamimi. Qëllimi i aleancës është të ekspozojë njerëzit ndaj makinave elektrike në një mënyrë të natyrshme.

Netflix thotë se po planifikon gjithashtu të bëhet më i qëndrueshëm pas kamerës brenda prodhimeve të tij duke optimizuar përdorimin e energjisë, më pas duke e elektrizuar atë dhe duke dekarbonizuar pjesën tjetër./ TechCrunch 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0