Tregu i makinave elektrike në Kinë po “lulëzon”, por a mund të zgjasë? - Business Magazine Albania

Tregu i makinave elektrike në Kinë po “lulëzon”, por a mund të zgjasë?

Nëse doni të kuptoni se si qeveritë mund të nxisin rritjen e teknologjive të reja, mos shikoni më larg se flotat e taksive të Pekinit, në Kinë. Pesë vjet më parë, qyteti zbuloi planet për të ndaluar futjen e taksive me lëndë djegëse fosile. Sot, mijëra makina funksionojnë me bateri.

Dhe drejtuesit e këtyre automjeteve elektrike (EV) nuk duhet të shqetësohen as për humbjen e kohës në stacionet e karikimit.

Shumë taksi elektrike në Pekin dhe dhjetëra qytete të tjera kineze, thjesht shkojnë në një stacion të ndërrimit të baterive, ku një makinë nxjerr baterinë e shkarkuar dhe instalon një të rikarikuar në pak minuta.

Ky është vetëm një aspekt i tregut gjithnjë e më të larmishëm dhe në rritje të makinave elektrike në Kinë. Njerëzit po blejnë gjithashtu automjete elektrike në një numër të paprecedentë.

Lexo edhe: Studimi i Entit Rregullator të Energjisë: Makinat elektrike me kosto 9 -11 herë më të ulëta se ato me djegie

Në korrik, Shoqata e Makinave të Pasagjerëve të Kinës parashikoi se 6 milionë automjete të reja EV do të regjistroheshin në vend në vitin 2022.

Tesla regjistroi muajin më të mirë ndonjëherë në Kinë në shtator, sipas shifrave më të fundit, duke shitur 83,135 makina.

Gati një e katërta e të gjitha makinave të reja të regjistruara në Kinë tani janë automjete elektrike ose hibride, që do të thotë se vendi është përpara Evropës dhe shumë përpara SHBA-së në adoptimin e këtyre teknologjive. Gjysma e makinave elektrike në botë shiten në Kinë.

Por dy pyetje të mëdha qëndrojnë mbi të ardhmen e makinave elektrike në Kinë. Së pari, a do të zgjasë? Dhe së dyti, si do ta ndryshojë tregun global të makinave elektrike?

Ana Nicolls, drejtore e analizës së industrisë në Njësinë e Inteligjencës së “Economist”, thotë se ajo ka qenë e befasuar me shpejtësinë e rritjes së automjeteve elektrike në Kinë kohët e fundit, por argumenton se, me heqjen e subvencioneve për blerësit e automjeteve të reja, oreksi për makinat elektrike mund të zbehet.

“Është e vështirë të shihet se si tregu i automjeteve elektrike mund të vazhdojë të zgjerohet me një ritëm mjaft të tillë në të ardhmen,” thotë ajo.

Infrastruktura e karikimit mbetet e shpërndarë në mënyrë të pabarabartë dhe i nënshtrohet problemeve të furnizimit – disa stacione karikimi u reduktuan kohët e fundit falë një rënie të prodhimit të energjisë elektrike të shkaktuar nga thatësira e madhe që prek pjesë të Kinës.

Kjo është një arsye pse disa analistë argumentojnë se automjetet elektrike hibride janë një opsion më i mirë se makinat që funksionojnë vetëm me bateri, pasi ato do të varen më pak nga rrjeti.

Sa i përket mënyrës sesi tregu kinez i automjeteve elektrike mund të ndikojë në pjesën tjetër të botës, nuk ka ende një mendim të unifikuar. Por tashmë po fillon, me firmat kineze që tregtojnë automjete elektrike në Amerikën Latine, Afrikë dhe vende të tjera në botë. Prodhuesi i nivelit të lartë “Nio” po sjell gjithashtu stacionet e tij të shkëmbimit të baterive në Norvegji dhe sapo ka hapur stacionin e tij të dytë të tillë në vend. /BBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0