Disney do të nisë një shërbim të ri transmetimi të mbështetur nga reklamat në SHBA në dhjetor, një përpjekje kjo që kalon Netflix-in në garën për abonentët me pagesë.
Firma raportoi 221.1 milionë abonentë në tre platformat e saj të transmetimit në fillim të korrikut. Kjo e vendosi atë përpara Netflix, i cili tashmë ka humbur një numër të madh abonentësh
Por Disney paralajmëroi se humbja e të drejtave të transmetimit për kriket në Indi do të zvogëlonte rritjen e abonentëve të saj në krahasim me parashikimet e mëparshme. Firma, e cila zotëron gjithashtu platformën e transmetimit për të rritur Hulu dhe ESPN+ të fokusuar në sport, tha se kërkesa për produktin e saj Disney+ mbeti e fortë.
Lexo edhe: Netflix shtrenjton shërbimin
Mbyllja brenda e njerëzve për shkak të pandemisë u dha një nxitje shërbimeve të transmetimit si Disney, por lehtësimi i kufizimeve të Covid nuk duket se po e pengon atë të tërheqë klientë të rinj.
Kompania shtoi 14.4 milionë abonentë të Disney+ në tremujor, shumë prej tyre jashtë SHBA-së – shumë më tepër nga sa prisnin analistët.
Firma planifikon të nisë shërbimin e saj të financuar nga reklamat jashtë SHBA-së vitin e ardhshëm.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.