Shitjet e makinave në Evropë janë më të ulëtat që nga 1996 - Business Magazine Albania

Shitjet e makinave në Evropë janë më të ulëtat që nga 1996

Në qershor, Evropa regjistroi numrin më të ulët të makinave të reja në treg, që nga viti 1996 me pak më shumë se 1.06 milionë automjete. Prodhuesit e makinave po shohin rënie të shitjeve me gati 50%, sipas të dhënave nga shoqata evropiane automobilistike.

Volkswagen Group ishte prodhuesi i makinave më i goditur me gati një të katërtën më pak shitje se qershorin e kaluar. Gjithsesi, gjatë gjashtëmujorit të parë, Stellantis ka parë rënien më të madhe deri më tani në 21.1%.

Ndër markat më të vogla, prodhimet e reja të Volvo ranë 47.9% në qershor dhe 28.5% gjatë gjysmës së parë të vitit, ndërsa Jaguar Land Group pa një rënie më të vogël në qershor në 13.2%, por goditja më e madhe këtë vit deri më tani me 34.7%.

Lexo edhe: Kriza e karburanteve “dërgon në qiell” çmimet e makinave elektrike

Inflacioni, pengesat e zinxhirit të furnizimit, rastet në rritje të koronavirusit në disa vende dhe mungesa e vazhdueshme e çipave janë vetëm disa nga problemet që mundojnë industrinë e automjeteve në rajon, e cila tani ka regjistruar 12 muaj radhazi rënie.

Prodhuesit e mëdhenj të makinave nga BMW në Stellantis kanë raportuar në javët e fundit rënie të shitjeve globalisht përpara rezultateve të tyre të tremujorit të dytë më vonë këtë muaj.

Të katër tregjet kryesore të Bashkimit Evropian – Spanja, Italia, Gjermania dhe Franca – raportuan një rënie në prodhimet e makinave./ Reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0