Njerëzit që janë të mirë në bisedat rastësore bëjnë këto pesë pyetje për të qenë “më të vërtetë dhe më pak të çuditshëm” - Business Magazine Albania

Njerëzit që janë të mirë në bisedat rastësore bëjnë këto pesë pyetje për të qenë “më të vërtetë dhe më pak të çuditshëm”

Bisedat e rastësishme shpesh hidhen poshtë si të pakuptimta dhe që shkaktojnë ankth. Njerëzit ose duan të dalin menjëherë në temë, ose duan të shkojnë në shtëpi. Por disa nga marrëdhëniet më të rëndësishme fillojnë me një bisedë të rastësishme.

Bërja e bisedave të paharrueshme vështirë se kërkon një stil apo kreativitet të jashtëzakonshëm, se sa ndjeshmëri dhe mirëkuptim. Si trajner i të folurit publik, gjithmonë u them njerëzve që të mendojnë për gjetjen e gjuhës së përbashkët. Qëllimi juaj? Trego inteligjencën emocionale. Merrni një rrezik, por mos u kërcënoni.

Këtu janë pesë pyetje që njerëzit që janë të mirë në bisedat e rastësishme i përdorin për t’u dukur më reale dhe më pak të sikletshme:

  1. “Nga jeni?”

Pyetjet më të mira të fillimit të bisedës janë përshtatur për t’iu përshtatur momentit dhe ato e ftojnë personin tjetër të ndajë në një mënyrë që nuk është as invazive dhe as e vështirë për t’u përgjigjur.

Për fat të mirë, njerëzve u pëlqen të flasin për vendlindjet e tyre. Nëse jeni në një dasmë në Boston, për shembull, mund të pyesni, “A keni fluturuar brenda apo jeni nga këtu?”

Një variant i kësaj pyetjeje mund të jetë gjithashtu, “Si e njihni filanin?” (d.m.th. personi që pret ngjarjen). Sido që të jetë, thelbi i këtyre pyetjeve është i thjeshtë: “Si u bëre që më qëndrove përballë?”

  1. “Cila ishte puna jote më pak e preferuar?”

Mikut tim, i cili pretendon se urren bisedat e rastësishme – por që ndodh gjithashtu të jetë folësi më i mirë që njoh – i pëlqen t’i kornizojë pyetjet sikur të jenë pjesë e një sondazhi: “Kam një pyetje që ua bëj gjithmonë njerëzve: Cila ishte më e pakta? puna e preferuar?”

Kjo i jep vetes shumë pyetje pasuese. Puna e keqe duhej të kishte ndodhur diku (“Ku?”). Dhe padyshim që përfshinte detyra të tmerrshme (“Çfarë ishin ata?”) dhe një shef të shëmtuar (“Çfarë bënë ata? Askush nuk i ndaloi?”).

Qasja e sondazhit mund të zbatohet në miliona mënyra të ndryshme. Merrni udhëtimin, për shembull: “Po përpiqem të planifikoj udhëtimin tim të ardhshëm dhe po bëj një sondazh: Nëse do të kishit një muaj pushim, duke filluar nga nesër, ku do të shkonit?”

  1. “A po kaloni bukur?”

Kjo pyetje ka një numër të pafundëm variantesh: “A po argëtoheni?” “A nuk është kjo e mrekullueshme?” “Si po shkon vera juaj?” “A keni ftohtë?” “Çfarë ju pëlqen më shumë, [gjëja X në dhomë] apo [gjëja tjetër X në dhomë]?” “Unë thjesht po mendoja për folësin kryesor dhe atë që ajo tha për [X]. E vutë re këtë?”

Të gjitha këto janë të shkëlqyera sepse mundësojnë lidhje të lehtë. Me një të huaj, ju duhet të reflektoni për diçka që po ju ndodh të dyve dhe t’i bëni ata më të rehatshëm në këtë proces.

  1. “Çfarë bëni?”

Kjo pyetje merr një reputacion të keq për të qenë një gjë e tmerrshme për t’u bërë, duke pasur parasysh reputacionin tonë për “punorizëm”.

E kam dëgjuar këtë pyetje të formuluar më delikate në spanjisht: “Kujt i përkushtohesh?” Parë në këtë këndvështrim, është e kujdesshme të pyesësh “Çfarë bën?” sepse me të vërtetë do të thotë “Për çfarë të intereson më shumë?”

Gjithmonë ka vend për hetim të sinqertë rreth interesave të njerëzve. Nëse jeni në një ngjarje të industrisë, është e lehtë të pyesësh nëse dikush po merr pjesë apo është atje për të vëzhguar.

Përsëri, nëse jeni në një shfaqje qensh, mund të pyesni: “A jeni këtu si spektator apo profesionist?”

  1. “Më trego për familjen tënde”

Për shumë njerëz, familja është tema më e rëndësishme. Të pyesësh për familjen e dikujt tjetër është një shfaqje respekti.

Nëse personi me të cilin po flisni duket se ka ardhur në një ngjarje me familjen e tij, për shembull, është krejtësisht e sjellshme të pyesni: “A keni vëllezër e motra të tjerë?” “A je më i madhi apo më i riu?” “A është ai vëllai juaj? Ju dukeni identike.”

Është gjithashtu e vërtetë, megjithatë, se familja për shumë njerëz është një burim i qëndrueshëm dhe i pashëruar i traumës ose stresit. Si me çdo temë, nëse dikush duket i pakëndshëm, tërhiquni./ CNBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0