Huawei lançon konkursin Tech Arena - Business Magazine Albania

Huawei lançon konkursin Tech Arena

Tech Arena

Huawei lançoi dje në Paris konkursin Tech Arena në Viva Technology 2022, një nga samitet më të mëdha të teknologjisë në Evropë. Konkurset Tech Arena të Huawei sponsorizohen dhe projektohen nga laboratorët mbarëbotërorë të Huawei në partneritet me universitetet më të mira për t’u dhënë studentëve nga e gjithë bota më shumë mundësi për të përjetuar dhe mësuar se si të zgjidhin problemet e botës reale. Garuesit do të kenë mundësinë të testojnë aftësitë e tyre që përfshijnë kodimin, algoritmet, matematikën dhe inxhinierinë për të zgjidhur problemet e industrisë në botën reale  dhe do të marrin shpërblime në para ose produkte konsumi Huawei, si orët inteligjente dhe laptopët.

Xiang Zishang, Zv. President i Institutit Evropian të Kërkimeve të Huawei, shpjegoi se si kompania planifikon të organizojë të paktën 10 gara Tech Arena për mbi 1000 studentë gjatë vitit shkollor 2022–2023. Këto gara do të organizohen në shumë vende të ndryshme, duke përfshirë Francën, Britaninë e Madhe, Irlandën, Suedinë, Gjermaninë, Finlandën, Belgjikën, Italinë, Zvicrën dhe Izraelin. Huawei shpreson që kjo qasje sistematike ndaj garave të teknologjisë do të lejojë më shumë studentë të marrin pjesë dhe të përfitojnë nga ky lloj programi.

Kur diskutoi përmbajtjen e planifikuar të konkursit, Xiang tha: “Ne duhet të zgjerojmë horizontet tona, të komunikojmë me talentin për të kuptuar nevojat e tyre dhe të ndihmojmë më shumë talente të shquar të rriten dhe të dalin nga këto gara.” Prandaj, temat dhe fokuset e këtyre garave do të mbulojnë një gamë të gjerë temash teknologjike të fundit. Sfidat e mëparshme janë fokusuar në tema të tilla si modelimi i rrjetit optik dhe aplikacionet e inteligjencës dhe automobilave në kohë reale.

Garat e teknologjisë si Tech Arena ofrojnë platforma për talentet vendase për të përmirësuar aftësitë e tyre dhe për të krijuar një hapësirë ​​midis industrisë dhe akademisë ku studentët e talentuar mund të mësojnë mënyra të reja për të zbatuar njohuritë e tyre akademike në sfidat e botës reale. Vlera komerciale e gjeneruar nga kjo njohuri, nga ana tjetër, nxit kërkime dhe zbulime të reja.

Dario Rossi, një drejtor laboratori në Qendrën Kërkimore të Huawei në Paris, shpjegoi: “Studentët e sotëm do të jenë studiuesit e së nesërmes. Ekspozimi herët ndaj problemeve interesante dhe sfiduese mund t’i motivojë ata të ndjekin një karrierë teknike të profilit të lartë.”

Huawei aktualisht operon shumë qendra kërkimore për Kërkim dhe Zhvillim në Evropë, të pajisura kryesisht me studiues vendas. Ata gjithashtu aktualisht janë partnerë me mbi 300 universitete dhe 900 institute kërkimore në mbarë botën për kultivimin dhe kërkimin ndërkombëtar të talenteve. Në vitin 2021, shpenzimet vjetore të kompanisë për financimin dhe partneritetet universitare u rritën në 400 milionë dollarë amerikanë, një rritje krahasuar me vitet e mëparshme.

Për më shumë informacion mbi konkursin French Tech Arena 2022, ju lutemi na vizitoni në linkun https://xianti.fr/.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0